Gittiğinden beri Sol yanıma söz geçiremiyorum. Asi bir tay gibi Vuruyor kendini gecenin ayazına Sürüyor yokuş yukarı dolu dizgin Yutarcasına karanlığı ufka doğru koşuyor. Bazen de Sokak serserileri gibi dibe vuruyor. Dün, Resminin karşısına oturup Uzun uzun bizi konuştuk Kar düşmüş saçlarını okşadım Ürkek ve titrek Sigaramdan Derin bir nefes aldım senide içime çekerek Dumanında boğmak istedim. Eğildim Gözlerinin taa içine baktım _Vicdansız,dedim. Vicdansız Nasıl dağladın giderken yüreğimi hiç yok yere Nasıl acımadan bastın kor demirleri üzerinde dumanı tüte tüte. Aslında yürekler dolusu kahır doluyum Kahretsin Unutamıyorum. Her şey de biraz sen varsın. Bu resim,o kitap,bu şiir,çalışma masan Kalemlerin anahtarların. Ne zaman kontağı çevirsem Senin sevdiğin o eski şarkı çalıyor. Oysa, Ellerinde kucak dolusu beyazgüllerle Daha, dün gibi gelişin. Sanki asırlar öncesiydi Yüreğime kor ateş güllerini eke eke gidişin. Hayırsızsın ! Biliyorum ! Hem de gavur parasıyla beş para etmeyen bir hayırsız. Sen gittin de ben yaşadım mı sanıyorsun Daha kırkım bile dolmadan Yakıştı mı şimdi Başkalarını sevişin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHA KIRKIM DOLMADAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHA KIRKIM DOLMADAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok içten seslenişin dizeleri ve sade akıcılığıyle içime işleyen ender şiirlerden aktı yüreğime ve hafif esen rüzgarımsı esinti sevgi ağacımın dallarını kıpırdattı hafiften size selam olsun sevgili dost şaiirim ,
kutlarım en içten duygularımla dost ellerinizden tutarak gezdirdiniz benide şiirinizin aralarından sol tarafınızdaki anılarınıza,
Hayırsızsın ! Biliyorum ! Hem de gavur parasıyla beş para etmeyen bir hayırsız. Sen gittin de ben yaşadım mı sanıyorsun Daha kırkım bile dolmadan Yakıştı mı şimdi Başkalarını sevişin.
Güzel bir şiir dost kutlarım,kalemin daim olsun saygılar..
Gittiğinden beri Sol yanıma söz geçiremiyorum. Asi bir tay gibi Vuruyor kendini gecenin ayazına ================================== TEK SÖZ GEÇİREMEDİĞİMİZ YER ORASI DEĞİLMİDİR . AŞKIN TUTKUNUN MERKEZİ . HASRET VARSA AYRILIK VARSA SIZLADIKÇA SIZLAR TEBRİKLER ÇOK GÜZELDİ KUTLARIM ..
oyyyyyyy oyyyyyyy içinizdemi öldü ecelmiydi bilemem ama şiir acıttı içimi dokundu yaralarıma... tebrikler şair, varolun...maviler yüreğinize her daim...saygı ve sevimle...
Yakan kavuran bir özlem... Ve kahredici bir sitem vefasızlığa... Çok yoğun duygularla örülmüş mısralar, etkili ve çok güzel bir şiir olmuş hande hanım...
Hayırsızsın ! Biliyorum ! Hem de gavur parasıyla beş para etmeyen bir hayırsız. Sen gittin de ben yaşadım mı sanıyorsun Daha kırkım bile dolmadan Yakıştı mı şimdi Başkalarını sevişin.
Bu dizelerinizi okuyunca ,diğerlerinide okuma isteği duydum ve bir çoğunu da okudum ...O kadar derinlerimde bir yerlere dokundunuz ki...Fark edemedim bile gözlerimden dökülen yaşları . Ayrılıkların her türü can yakıyor ,sanki yaşanmışlıklarımı buldum dizelerinizde. Sizi ve kaleminizi kutluyorum candan...
kutlarım en içten duygularımla dost ellerinizden tutarak gezdirdiniz benide şiirinizin aralarından sol tarafınızdaki anılarınıza,
sevgim sizinle kalsın dostça sami.