(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TELEFON .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TELEFON .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şekilde bu güne kadar sadece bir kişi mesaj yazdı / yöntem..
Bildim ve mesajınızı aldım.. Demek ki iletişim önemliymiş. Heleki "dosthane" iletişim çok önemliymiş. Yoksa insanlar birbirlerini çok yanlış tanıyabilirlermiş..
Haberin kendisi önü/ sonu gelen telefon ki her zaman hayra çal desekte ne çok ürkütür bizi ve ne çok ağıtlar yankılanır ta öteki ucundan telefonun. İşte o andır ne varsa hayallerimizden/yıkar geçer .... tüketir her bir ümidi cannnn kalemine bin sağlık.
ben korkuyorum açmaya telefonu ses gelse bile sesimin boğulmasından... kötü haber tez elden gelir oldu icat edilenler hem mutluluk hem hüzün taşır oldu. ikisini de istemiyorum bırakın beni korkuyorum...
Telgrafın Tellerine'nin tel-iletimsiz versiyonu gibi. Ey ey yüzünü sonradan gördüğüm ölümler, ne acıydı. "Bir ses" için bu deprem, biri canlı biri cansız, biri el biri tel fakat tel-siz. Düşüşten sonrası, hepten tarifsiz, hepten bedelsiz. Ses bir bedesten duyarsız, temelsiz. Eskiz. Haydi tutun elimden kaldırın beni. Güzeldi, özgündü, özgür müydü? Selam ve saygılarımla.
deniz_tayanç tarafından 10/6/2008 10:28:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaç insan kapatır gözlerini yaşama Elinde kafa kağıdı körebe Yırtılmış baştan başa Telefonun ucundaki ses çığlık hâlâ ************************ bazen öyledir telin ucundaki ses muştular verir ama an olur birde acılar verir ki sus olur hayat... hem çare hem çaresizlik... ki aradaki yol hiç bitmiyor... sevgimle dost güzelden öte...
kesinlikle özeldi şiir sakın inkâr etme bu sefer tokat yemekten kurtuldum bayram hediyesi aldım şiiirden... can sen hiç ara verme birkaç şiir dostu ancak beni böylesi mest ediyor(evet bencilim biliyorum ama çok seviyorum)
onun vereceği mutluluklar hüzünlerin yanında bir hiç.