(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMER-ALDA . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMER-ALDA . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlamak yetmiyor bazen duyduğun tümceyi yakalamak gerekiyor tutunduğun anı vurdukça saatler çiziklenir ömür sayfan geç mi kaldın sarıldığın hayallere sorma o zaman kendine veda et ruhuna hâlâ acın yetmiyorsa...
tebrikler...
KÖREBE tarafından 9/5/2008 11:00:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
artık şiirlerine girince hep bilmeceler arıyorum kendimce...ve kendimce oyunlarımı oynuyorum dizelerde...sonra öfkeyi bir cebime, hüznü diğerine ve sevdayı da ellerime alıp çıkıyorum. aynen şimdi olduğu gibi...tabi tebriklerimi sayfaya bırakarak...sevgimin yanında
Acı(n)ma.. ! *************** TARZINIZDA OLDUĞUNU OKUDUKÇA BENİMSEDİĞİM DERİN İÇSELLİK NİTELİĞİ TAŞITAN DİZELERİNİZ LİRİK VE ANLAMLI VE / DE ÇOK GÜZELDİ. KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Ya..Esmer/alda,Noterdamada Paris veya Noterdamın kamburu.Çok iyi oynamıştı kızcağız.Şuan yeniden seyreder gibi oldum.Biraz İspanyol,biraz,Romen bir güzel.Belli ki,şiirine düştüğüne göre sizde de iz bırakmış.Yükü ağırdı.Ben de,Madam Bovery'yi unutamadım.Filmini de,romanıda çok sevmiştim yıllar önce...Ah şiiri unuttum nerdeyse.Aklımız çelinince her okuyuşta,olacağı bu.Kutladım efendim.Selam,saygı...
Özür diliyorm evet biliyorum sizin şiirlerinizde imge bulmaca niteliğinde böyle oluncada bayağı uğraş vermek gerekiyor:) imgeyi cümlenin içinde kurgulamaya çalşırken şiirin tamamındaki anlam kayboluyor bu seferde satır satır okuyup anlam kazandırmaya çalışıyorum . Akışkanlığın az oluşu zorluyor ama ifade ediş tarzınızında benzersiz olduğunu söyleme isterim. (afedersiniz yorumdu usule yorum değil) sela saygı ve sevgiyle.
Mana konusunda size katılıyorum... Ama sanırım, yapım gereği olsa gerek şiirde hoş karşılamayışım... Yoksa bilirim ki, her kelime hayatın içinde daima kullanılıyor :( Saygılarla