(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VİRAN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VİRAN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
silinmez yürekten yaşanılana dair olanlar unuttuğumuz an unutulmaya mahkümuzdur bundan olsa gerek herşey kalsın yerli yerinde viran olsa da kül kalsa da...
Bir dağınıklığın ortasında duruyor Şiir. Yıkıntılar arasında anı değerini yitirmiş, gideninden kalan partal yaşanmışlıklarla, geleceğe zayıf bir ilinti gibi duran bekleyişler hiç te uygun durmuyor gelecek eşiğinde. Gelecek yok yine de bekleyiş var. Sadece acı yaşayabilsin için, emanet bırakıldığı kucakda. Giden farazi, kalan farazi ve gelecek belirsiz. Somut olan tek şey yaşayan acı. Onun da pergelleri kayıp, ne teğet, ne paralel, ne de koşut. Ne benzer olabiliyor ne ayrı. Ne uzak ne de yakın. Kendini anlamlı kılacak bir "gerek" liliği bile yok. Zordu... Selam ve saygılarımla.
Acı şiirin bilineni evet efendim. Acı kendine içkin, anlamlı da. Giden ile nedeni olduğu acı arasında muazzam bir sessizlik, erişilmezlik var diyeceğim. Nedensellik bağı bu anlamda yok. Bu bizi kalana ve acısına, acısını sarıp sarmalamasına odaklıyor. Sevgili Habibe, takdir edersiniz ki, yorum yazmak Şiir yazmaktan daha rahat. Çok yanması, üşümesi olmadığı gibi, nadiren de olsa Şairden yenen fırçalar çekebileceğimiz şeylerdendir. Manalar, söz akrobasisi ve külçe sızılar için adressiniz. İşte efendim bu hayatı nereye koysanız çıkar tütüyor. :) Selam ve saygılarımla.
Evet Sen yoksun diye kaşımı karartım Gelecek denilen çöplüğüne
Gönlüm düştü kayıp şehire Yavrum nerede ? ****************** çöplüğüne... dipsiz bir kuyu desem kızarmısın bana dost glemezler çöplük saray olur gibime geldi
esas viran olan yürekler sanırım ve kimselerin bilmediği kimbilir ne gerçekleri ne acıları sakladığı... bu şiir bana dokundu dostum nedensiz sebepsiz acıttı içimi kusur yada yanlışlardan değil hayatın içinde var olan sorulmamış sorulardan galiba... hüzünlü bir tad ki vazgeçilmezimdir şiirde.. yüreğine sağlık
Sen yoksun diye kaşımı karartım
Gelecek denilen çöplüğüne
Gönlüm düştü kayıp şehire
Yavrum nerede ?
çok güzeldi
kutlarım
selamlarımla