(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böğürtlen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böğürtlen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinde düz bir ova Dudakların titrer Sere serpe, bakakalırsın...............
aynen bende bakakaldım satırlara.... son zaman dudak titremesine, gözlerin dalmasına, öylece kalakalmaya o kadar güzeli bir örnek olmuş ki bu satırlar..
Önemli olan da laf kalabalığı yapmadan işin özüne inmektir. Uzun olsun kaygısıyla şirazeden kaymanın yaşanmadığı hoş bir şiir. Yerine de oldukça yakışmış. Kutluyorum...
Güzeldi. kısa ve öz. şiir biraz böyle olmalı bence. bir göz bebeği kadar canlı ve sözün bittiği yerde söz olmalı şiir, yakalamış hafiften kanatıyor bir yerleri, tebrik ediyorum sizi. selamlar.
teşekkürler seçici kurula ' bu kadar temiz duyguları barındıran şiiri güne taışıdıkları için ..birde size bu kadar duru ve samimi yazdğınız için hayırlı geceler..
beren yılmaz tarafından 7/9/2014 2:57:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
beren yılmaz tarafından 7/9/2014 2:59:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Habibe , yine ne kadar güzel bir siir okudum sayfanda. Hep öyleydi zaten . " Siir sairin yüreginde fay hatti... Kirilir bir yerlerinden " demistim bir zamanlar onu animsadim .
Bir bahar yollarım cennete....
Böyle eserler sevilmez mi ?
GÜNAYDIN