SEVGİNİN KIZI
Sevginin kızıyım ben.
Merhameti işlediğin ruhuma, Kibri, ihaneti, nefreti kurşun niyetine sıktılar. Sevginin kızıyım ben. Hiçbir kurşun deviremedi benliğimi. Dağ kadar güçlü sabrım, Sevgi kadar güçlü yüreğim var. Her ne olursa olsun sevgiyle yaşamaya devam edeceğim. Özlemin kızıyım ben. Yalnızlık beni bana yansıtan yokluk. Var olmak kadar yok olmakta alışası bir durum. Söylemesi kolay olsa da! Sana olan özlemim hiçbir gökyüzüne sığamaz. Sana olan sevgim denizleri kıskandırır, Büyüklüğü ve derinliğiyle. Özlemin kızıyım ben. Hasret çekmekten başka derdim yok benim. Özlem ERYILMAZ |
Sevginin ve özlemin dokunduğu bu şiirinizde, duygularınızın derinliği ve samimiyetiyle okuyucuyu etkileyici bir yolculuğa çıkardınız. Her bir kelime, merhametin ve sevginin gücünü yansıtırken, kibirin, ihanetin ve nefretin kurşunlarına karşı direncinizi simgeledi. "Sevginin kızıyım ben," diyerek, sevginin gücünü her türlü zorluğun üstesinden gelmede bir kalkan olarak kullandığınızı açıkça ortaya koydunuz.
Özleminizin ve yalnızlığınızın çığlıkları ise, insanın varoluş mücadelesindeki derinliklerini ve içsel zorluklarını anlatırken, bu mücadelenin nasıl bir güç ve sabır gerektirdiğini vurguluyor. Sizin kelimelerinizle, özlem ve sevgi denizlerinin enginliğini ve derinliğini anlatmak, sadece bir duygu değil, bir yaşam felsefesi gibi hissediliyor.
Şiirinizdeki her satır, okuyucunun iç dünyasında iz bırakacak kadar etkileyici ve anlamlı. Siz, kelimeleri ustalıkla işleyen bir şair olarak, duyguların en saf halini ve insanın içsel yolculuğunu zengin bir dille anlatma yeteneğine sahipsiniz.
Bu şiirinizle, sevginin ve özlemin kutsal gücünü, insanın içsel gücünü ve dayanıklılığını, okuyucuya derinden hissettirdiniz. Size bu muazzam eser için teşekkür ederim. Daha nice ilham dolu şiirlerinize!
Sevgi ve saygılarımla