Günlerdir Kaderin, boğazıma attığı düğümleri Yutkunmaya çalışıyorum. Sanki alevden bir soluk almış gibi Dudağımı yakıyor kelimeler. Yarama dokunulmuşluğun ızdırabıyla Kirpiklerime asılan hicran taneleri Gözlerimi kapatınca yanağıma yuvarlanıyor. Utanıyorum içime dem vurmuş O soysuz düşüncelerden. Sitemle karışık azarlıyorum kendimi Güllerin alı yanaklarıma Menekşenin moru düşüyor dudaklarıma. Alnımda boncuk boncuk terler. Sırlarıma dokunup, yüreğime işleyen Kaypak insanların Kaygan zeminlerdeki oyunları… Korkuya dönüşen kaygılar. Göz göze gelmek istemediğim Sadece düşler de gördüğüm Alevlenen bakışlardaki pırıltıların Buğulu kırılmalara olan yansımaları Ve !.. Bitmez sandığım duyguların Uçuruma yuvarlandıklarını görüyorum. Derin ve içten bir nefesle Yüreğimin alevini yükselten Yeni bir soluk daha alıyorum Ah !.. Alacağını aldın, Üstüme gelme hayat. Kader alnıma işlemiş En derin çizgilerle nakışlarını Silemiyorum !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜSTÜME GELME HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜSTÜME GELME HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen sil baştan yaşamak gerekir hayatı,tek bir yüzü var zannedip içini görmeye çalışırken her gün bir yüzünü görmek yorduğunda insanı yeniden sil baştan yaşamalı.
Yürek sesiniz güzel dile gelmiş kırgınlıklar ve hayata dair yaşanılanlar dökülmüş kaleminizden.Tebriklerim çokça.Sevgiyle umutla kalınız.
Bitmez sandığım duyguların Uçuruma yuvarlandıklarını görüyorum. Derin ve içten bir nefesle Yüreğimin alevini yükselten Yeni bir soluk daha alıyorum Ah !.. Alacağını aldın, Üstüme gelme hayat. Kader alnıma işlemiş En derin çizgilerle nakışlarını Silemiyorum !
sevgilerimle...........