Çözmeye çalıştığım hayatımın Bütün eksiklikleri Bekareti bozulmamış bir masumiyet Gizemle donatılmış bir kainat gibi Hicaplı bakışlarımda gizli. Yorgun rüzgarın gücü Sıkıntımı dağıtmaya yetmiyor İçimde durmadan tekrarlanan Elle tutulmayan, gözle görülmeyen Susturamadığım bir sesle Ne bileyim,sana gelmek istedim işte.
Günlerdir senli düşlerdeyim. Hani ipek böceği nasıl örer kozasını İşte tam öyle ! Mazeretsiz ve yalansız En soylu insanlar gibi asil ve mağrur İçimi ısıtan alevlerin dumanında yol bulup O çocuksu kalbimi elime alıp, Ne bileyim, sana gelmek istedim işte.
Bir şiir var dudaklarımda Deli dolu, henüz adı konulmamış Mısralarında gizemli kelimeler. Özlem mi sitem mi aşk mı alışkanlık mı Bilemediğim. Masum duygularımın peşinde Ne bileyim,sana gelmek istedim işte.
Ne zaman sana gelmek istesem Beynimin çözemediği vesvese Kalbimde bir panik havası. Mantığım ve duygularım savaş içinde. Gönlümdeki akış utangaç Ayıplar, günahlar, ihanetlerin kol gezdiği yerde Çözemediğim bir gönül kaymasının Ağdalı hüznü çöküyor gözlerime Bir iç hesaplaşma sıkıntısında Dalgınlığımın sonunda Ayaklarımın peşinden Ne bileyim sana geldim işte.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE BİLEYİM SANA GELDİM İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE BİLEYİM SANA GELDİM İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne bileyim,sana gelmek istedim işte'
Düşüncelerin çok doğru ve güzel anlatıldığı,kaliteli bir şiirdi okuduğum.Tebrikler.