hakedilmiş şeyler değildi bunlar, aşktı üstelik... sevgi vardı, umutlla; bir bedeni ayağa kaldıran ne varsa, yani bir hıçkırık gibi-kalbi durdurandı! (yani seninleyken gelmişti "aşk")
ne farkı vardı ki zaten-hayatımın, diğer canlılardan tek farkımdın... kalbimi yokladığımda ellerime gelendin ve yüreğime sunulan en güzel mana... (çünkü içimde çokluktun-huzura dair)
söylemek istediğim, bahsettiğimdin! yokluğunda dünyayı çirkin bulduğumdun. şimdi bir sebeptir seni arayışlarım; herşeye yenilişim, kayboluşumdur... (aşka ve hayata işte buradan baktığımdır.)
yani, şimdi dışımdan yaklaşanlara "sakın şurama dokunmayın! orada sevdiğim kadın var!" diyebildiğim, ey ömrümün gülü-cennetim... neredesin?
şimdi kaybolan bi’şeyim yüreğinde... ve, ben; seni arıyorum... halen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaybolan Bir Şeyim Sende şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaybolan Bir Şeyim Sende şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söylemek istediğim, bahsettiğimdin! yokluğunda dünyayı çirkin bulduğumdun. şimdi bir sebeptir seni arayışlarım; herşeye yenilişim, kayboluşumdur... (aşka ve hayata işte buradan baktığımdır.)
sen sevilendin,
hayata dair kurulan en güzel hayal
ve gidişlerine anlam veremediğim
tek kadındın
gittin,
arayışlarım sana seni bulmaya
dokunsalar yüreğime
bulamayacaklar seni
çünkü hala seni aramakta
terk ettiğin bu gözler
Saygımla asker .