istersen anlatayım sana belki duymazsın-eskisi gibi... utancını göğüslerken sinsi sinsi yapışır sensizlik... (dikkat et bu utanç yanıltmasın seni)
...daha dün akdeniz kıyısında gelincik tarlasında papatyanın ölümünü izledim. kıyıya zulüm vuruyordu. dayanmıştı korsan yalnızlık, bir kere... (dikkat et bu zulüm yanıltmasın seni)
bocalıyorum ha-bire, nedensiz soruyorum aklıma geldikçe, sence de, düşler hiçleşir mi? düşerse evet, kahreden bir durum bu! (dikkat et bu düşler yanıltmasın seni)
en çok yine ben bekliyorum ve bir ordu üzerime saldırıyor. postalları kırkiki numara üstelik, vuruşkan bir kinle nöbetteyim, yine sende... (dikkat et bu kin yanıltmasın seni)
"apansızın yakalanıyoruz aşka/ ve her defasında yürek kumaşımıza yakıştığını sanıyoruz ayrılığında... şimdi soruyorum düşersem bu aşkta sahi hiçleşir miyim?"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşersem Hiçleşir-miyim? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşersem Hiçleşir-miyim? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk yanıltmasın hiçbir zaman yüreğini ..