(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_*_SON UMUDUMLA TERK EDİYORUM_*_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_*_SON UMUDUMLA TERK EDİYORUM_*_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne rüzgar yağmura dokunablir nede yağmur rüzgara..rüzgar ile yağmur bir araya gelip aşk fırtınaları estiğinde ruhunda ısınacak aşk dolacak ve yepyeni bir aşkla yağmurun altında elele dolaşacaksın...bir ümid....
Terk edildiğim şehri terk ediyorum İçimi parçalayarak aşındırdığım Gönlümün kafesine zindanlar içinde Prangalar vurduğum sevdanla Yok edildiğim şehri terk ediyorum -Gidiyorum..... dedin.....
terkedilmek de, terketmek zorunda kalmak da zordur efendim... çarelerin tükendiği yerde şiir başlar derler ve güzel bir şiir çıkmış kaleminizden.... terkedilmenin ve de terketmek zorunda kalmanın belki de tek güzel tarafı...şiire başlamak... çok çok güzel şiirdi...yürekten kutlarım...
Terk edildiğim şehri terk ediyorum İçimi parçalayarak aşındırdığım Gönlümün kafesine zindanlar içinde Prangalar vurduğum sevdanla Yok edildiğim şehri terk ediyorum -Gidiyorum..... dedin.....
Vuslat zıhrını giymiş hazır sanmışken kendimi Yokluğuna göğüs gerecekken bir hışımla Toprağa sündü nefes alan cansız bedenim Ilık rüzgar esişinde can bulmuşken bedenim Ayaklarımın üstüne yüklendi yoksun benliğin Bir adım, bir adım daha..... Fısıldadım arkandan içimdeki haykırışımla son defa Duymadın , umursamadın.....
O sisli gecede hüzün kovan rüzgar geldi bağrıma Bozgunluğa uğramış hayatıma bir umut işledi sandım adeta Yüreğimi çıkardı beni terk ettiğin toprakta Son umut dedim göğsümü kırbaçlayan rüzgara -Son umudun "gidiyorum" dedi hüzün ıslığınla Yol aldım çıplak ayaklarımı kana bulayan taşlı yollarda Terk edildiğim şehri terk ediyorum Son umudumun verildiği , Rüzgarların ruhumu okşadığı Umudumu bulmaya gidiyorum......
çok güzel bir şiir okudum tebrikler saygılar kaleminiz daim olsun
hep dediğim gibi yarın umut olsun hepimize... şiir duygu seliydi, dize aralarında öyle çok gözyaşı vardı ki bana göre özel ve ıslak bir şiirdi... gönül sesiniz susmasın, şiirle kalın, şiirce yaşayın...
Terk edildiğim şehri terk ediyorum .................................Umudumu bulmaya gidiyorum...... Koskaca sevgi vw sevda yüklü en asi yangınların içinde bırakılmış terkedilmişş ..ve şiirde ...umut bulmuş en en umutsuzundan ...yüreğine sağlık kutlarımm çok güzell bir şiir ......sevgiler..CaBİr ..
Son umudun "gidiyorum" dedi hüzün ıslığınla Yol aldım çıplak ayaklarımı kana bulayan taşlı yollarda Terk edildiğim şehri terk ediyorum Son umudumun verildiği , Rüzgarların ruhumu okşadığı Umudumu bulmaya gidiyorum......
Umutlar var ise yaşam, şiri ve seva var demektir. Onu da kayebettiğimizde bize ait ne varsa bitmiş gitmiş demektir. O zaman ne olursa olsun umudumuzu asla ama asla kaybetmemeliyiz. Yoksa yaşam çekilmez bir hal alır inanın bana.
Özeldi ve bir o kadar da hzünlü idi dizleriniz.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Hüzünlerinizin bir an önce dağılması dileği ile.
Vuslat zıhrını giymiş hazır sanmışken kendimi Yokluğuna göğüs gerecekken bir hışımla Toprağa sündü nefes alan cansız bedenim Ilık rüzgar esişinde can bulmuşken bedenim Ayaklarımın üstüne yüklendi yoksun benliğin Bir adım, bir adım daha..... Fısıldadım arkandan içimdeki haykırışımla son defa Duymadın , umursamadın.....
paylaşımını çok güzel buldum -sağol -varol sevgili dost ...
Güzel bir çığlıktı aşk adına atılmış.**SON UMUDUMLA TERK EDİYORUM** Ayrılık unutmak,gitmek terketmek değildir sevgili şairem.. Ben de böyle diyordum ama olmuyormuş. Şiirsel yüreğinize sevgiler..Kutluyorum kaleminize can veren ruhunuzu.
bence ne sevdayı ve sevdiğinizi terkedin ne de şiiri...çünkü şiir size, siz de şiire çok güzel yakışıyorsunuz...teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla...selamlar...
Terk edildiğim şehri terk ediyorum Son umudumun verildiği , Rüzgarların ruhumu okşadığı Umudumu bulmaya gidiyorum...... GÜZELDİ SAYGILARIMLA............
Bir aşkın hüzünlü hikayesini, vuslatın tutkusunu, umutsuzluğun yorgunluğunu, çaresizliğin sesini, acının rengini ipek ibrişimden ince ince dokumuş şiir..Yazan eller, yaşayan yürekler dert ve acı görmesin dileklerimle, kutluyorum sizi..
insanın kaybetmemesi gereken belkide son duygusu umut umudun kaybolduğu yerde bulunacak hiç bir şey kalmamıştır umudun bol olsun şairem git mavi umutların seni sürüklediği yere ve hep maviliklerde kal
Terk edildiğim şehri terk ediyorum İçimi parçalayarak aşındırdığım Gönlümün kafesine zindanlar içinde Prangalar vurduğum sevdanla Yok edildiğim şehri terk ediyorum -Gidiyorum..... dedin..... Tebrik ederim saygılarımla.
Bozgunluğa uğramış hayatıma bir umut işledi sandım adeta
Yüreğimi çıkardı beni terk ettiğin toprakta
Son umut dedim göğsümü kırbaçlayan rüzgara
Cani gönülden kutlarım efendim, kırık kaleminize sağlık.!