(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
""BiR SiGaRa DaHa"" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
""BiR SiGaRa DaHa"" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sigaranın dumanı gibidir sevdalar bazen ..yok olur gitsede içine çektiklerini bir sen bilirsin ruhunda nereye yerleştiğini ...başka söze gerek yok ..derin çekişler var ama derinlerde neler neler...
Üzerinde, "Sigara İçmek Öldürür", diye yazan, çöpe attığım boş paket bile, senden vefalı çıktı... Ne tesadüf ki şu anda siğara içiyorum. Dışarda yağmur... Tebrik ederim yoruma siğaradan bir kıta yazdım saygılarımla.
o duman mı içimize dolan yoksa soluğumuzu defalarca bizmi dumana dolduruz kim bilir,çok güzel bir şiir,bi anı belkide anları çok güzel işlemiş,yüreğinize sağlık
Kuş tüyü konmuş saçlarıma İnci gibi beyazlamış saçlarıma Bir ateş çaktım son sigarama Gözlerinde içtim bu defa Maviliğinde boğuldum son defa Közü kalmış sevdamda avundum ilk defa Bir sigara daha yaktım Yokluğunu dumanaltı ettim son defa Son defa içtim sigaramı Bir senin için , bir kendim için Bir de kahrolası , yok olası sevdam için sigaram bitti , ben bittim bir seni bitiremedim kendim için......
Bir sigara yaktım, sigaramı yandı benmi yandım yüzlerime çizgiler, saçlarıma aklar düşmüş baktım Yanan sigara değildi kendi kendimi yaktım...
Güzel şiirine bir şiirde benden olsun Sigara Sağlığa Zararlıdırrr.... içmeyelim lütfen
Şiir güzeldi.Şiir de güzel olmayan sadece sigara idi. Sayfanızdan güzel şiirler okuyoruz. Umarım, daha çok kaliteli şiirler de okutacaksınız bizlere. Kutlarım şiirinizi ve yazan yüreğinizi...