hiçe sayılmalıydım çoğaltılmayan iyiliğin bir kefesi ağır basmalıydı kerte kerte bölünüp yürümekle durmak arasındaki sınırı rafa kaldırdım yarı yarıya öldürmüşümdür sevmek kendin olmaktan azletmektir ya biraz duvar kağıtlarının dekore ettiği bir tavrı benimsemişim övgüyü tartışma konusu yapan soğuk coşkum yağmur damlalarının yansımalarına entegre kapı gibi usulca kapanmalıydım mermer, bronz eşya gibi kırılması yakın medet umduklarımı umarsız yaşayışımı kendine yıkılarak bir suç gibi görmeyip hiç kuşkusuz sevmeyip kum üstüne yaptığım çizimleri saati gelecek ölümü bekler gibi beklemeliydim rüzgârı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kum ve Rüzgâr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kum ve Rüzgâr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kum sanatını ilk defa süper talent'te hayranlıkla izlemiş ve çok etkilenmiştim, o da ayrı bir yetenek...fonda hem uygun bir müzik eşlik ediyor hem de ışığın altında ortaya çıkan harika çizimler. ressam tabi eliyle her seferinde kumu bozup yeniden başka bir çizim yapıyor. merak ettiğim tablo gibi o çizimleri de, daha doğrusu kumu sertleştirip şeklini bozmadan duvara asma yöntemleri var mı acaba?
sanırım sen de bu sanat dalıyla içli dışlısın Enûma, ne güzel...çok güzel estetik nazik dokunuşlar ve konuşan parmakların hüneri hepsi...
şiirin de ayrı güzel bu arada...çok dokunaklı imgeler var ve yine ustaca düşünülmüş bir emeğin izleği...
Bahsetmiş olduğun tekniği ben de severek izlemiştim, uzaktan severek izlemekten başka bir yakınlığım olmadı kum sanatı ile...Çizim, hayatımda hep var ama başka sanat dalları ile...
kıymetlendirip yorumladığın için ve varlığına teşekkür ile,, sevgilerimle Gule,
sanırım sen de bu sanat dalıyla içli dışlısın Enûma, ne güzel...çok güzel estetik nazik dokunuşlar ve konuşan parmakların hüneri hepsi...
şiirin de ayrı güzel bu arada...çok dokunaklı imgeler var ve yine ustaca düşünülmüş bir emeğin izleği...
tebrikler, sevgiyle...