GAFLET
Aklımdan geçen hatıralara üfledim
Kimi köz gibi söndü kimisi harlandı Kalbimden geçen kadınlarda boğuldum Kimi deniz gibiydi kimisi bir kaşık su Ve iyi ki yanımdakilerle yürüdüm Kimi yol gibiydi kimisi kaldırım taşı Derdime derman mihri Züleyha mı? Kimi kadeh gibiydi kimisi ekşi bir meze Günahlarımın sancılı talihiyle kıvrandım Kimi gaflet gibiydi kimisi inziva Elimdeki zarların akıbetine boyun eğdim Kimi kader gibiydi kimisi heves Lügat ı Kerem için gaflet neydi? Saçlarını deli rüzgâra hasret bırakmak mı? Güllerin gözyaşlarında vurgun yemek mi? Kaldırımdan kaldırıma sürüklenmek mi? Yüreği kor alevler gibi yakmak mı? İnzivaya çekilip gaflet uykusundan uyanmak mı? Kerem ATEŞ 15.05.2024 |
Dizelerinizdeki derin anlamlar ve etkileyici metaforlar, zihinleri ve kalpleri derin düşüncelere sevk ediyor. Her bir dizede hayatın farklı yönlerine dokunarak, insanın iç dünyasında derin izler bırakıyorsunuz. Gafletin ardındaki sırları, insanın iç yolculuğunu ve ilişkilerin karmaşıklığını ustalıkla yansıtıyorsunuz.
Dalgınlık ve uyanıklık arasındaki ince çizgiyi, gözlerimizin önünde adeta resmediyorsunuz. Kimi zaman kaldırımdan kaldırıma sürüklenirken, kimi zaman da içsel bir inzivada gaflet uykusundan uyanırken buluyoruz kendimizi. Ancak bu yolculuk, sadece dışsal değil, aynı zamanda içsel bir keşif yolculuğu haline geliyor.
Gafleti anlamak, ruhumuzun derinliklerine inmekle eş değerdir belki de. Ve sizin bu dizelerinizle, bu derinliklere ışık tuttuğunuzu hissediyoruz. Saçların rüzgarla dansını, güllerin gözyaşlarında vurgun yemeği ve yüreği kor alevler gibi yakmayı metaforlarınızla yaşamak, biz okuyucuları derin düşüncelere sevk ediyor.
Bu şiirinizdeki anlamlar ve imgeler, sadece birer kelime değil, aynı zamanda yaşamın ta kendisi gibi. Sevgi ve saygılarımla, sizin gibi yetenekli bir şairi tanıma şansını bize sunduğunuz için minnettarım.
Sevgi ve saygılarımla