ten sayfanda hırsız alfabesiyle yazılıydı aşk bitişik ve gururu hep eğik hiçbir şey sen kadar muamma ve dehşetli görünmüyordu ilk okuduğumda mukabeleler sefalet mavisi bir hasretle boyarken bu şehrin yağmurlarını dehriyyûn meclisi bir kez daha ağladı zamansız biten aşk’ıma
ben ancak sen gibi ölebiliyorum kendime ait bir duam bile yok her dilde amin senin dilinde yemin yok öyle üç kuruşa beş köfte bende aşk peşin ya ödersin ya da ölürsün
kul yarısından açar katline düşmüş yüreği bir yarısı hazan sarısı diğer yarısı kalp ağrısı aşk yitirdi büyüsünü yaprak gibi düştüğün bedenim la ilahe illallah kutsal bir toprağa dönüştü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hiçbir şey... sen kadar muamma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiçbir şey... sen kadar muamma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiire ihanet etti şair sevgiliye hasret çaldı dizelerinde. 'güzele and içtim' dedi. duyacak duyuracak aşkını tek solukta sana. kalp atmalı. varlığın ise tek yolu çıkmaz sokaklar olmamalı.
saygılar...
şiir kanburu:))
makyevel tarafından 10/2/2008 11:56:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
oh (!) herşeyde herzaman olmak değil bana göre ama şunu bilin ki takip ediyorum şiirlerinizi hergün belkide defalarca kez sayfanızı ziyeretteyim... bazen sözcüklendirmek zordur birşeyleri ve herşey de sözcüklerde yüklü değildir... alicengiz... siz ve şiirleriniz ayrılmaz bir parça gibi benimlesiniz sevgiyle...
sevgili kardeşim şiirin beyin fırtınası gibi ama hüzün de vardı içinde bir köşeye saklanmış espiri de nasıl zevk aldım okumaktan anlatamam ama aşk kutsanmıştı yine ki haklısın aşktan büyük ne ola ki sevgilerimi sunuyor gönlünce bayramlar diliyorum sizleri çok özledim geleceğim elbet
...deli bir ırmak gibi akmalı adına yaşamak dediğimiz... sarsıntılar kalmalı anılar diye... ve ölüm bir gökgürültüsüyle gelmeli gelecekse...( Alıntı )..........saygılar...........
çok zekice bir kurgu...imrendim...kudurdum.. mukabele imgelerim pürtelaş toplandı... fetvâ kalemim mahkum zindana... hac yürek çöle bulandı örttü kızgın toprak
kul yarısından açar katline düşmüş yüreği bir yarısı hazan sarısı diğer yarısı kalp ağrısı aşk yitirdi büyüsünü yaprak gibi düştüğün bedenim la ilahe illallah kutsal bir toprağa dönüştü
Bir kalp ki onun sevmesi, aldanması yok. Tutkunluğu yok , bir güzele yanması yok. Bin kez yazık olsun sevisiz yüreğe, Aşksız geçecek günlerin faydası yok.
çok güzeldi, içindeki aşk hiç ölmesin alicengizoyunu, sevgilerimle ....
mukabeleler sefalet mavisi bir hasretle boyarken bu şehrin yağmurlarını dehriyyûn meclisi bir kez daha ağladı zamansız biten aşk’ıma..............................................
bende aşk peşin ya ödersin ya da ölürsün.............................................
yok başka seçeneğin..!
nurdan damlalar damlamış cümlelerin al yanaklarına...................................................................... .................bir gelin edasında sekivermiş kelimeler, gidişin güvercin yalnızlığına................................. .............................hitapsız kalmışken makberde boynu bükük tümceler........................................ .......................................güzelliği koynunda gizlemiş mukabeleler.............................................. .................................................daha ne denilebilirki............................................................ ...........................................................eşsizdi................... ...............................................
Masal Kadını tarafından 10/1/2008 1:47:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
toprak elbette çok kutsal ancak herşeye oraya düşüyor eşeleyince neler çıkıyor neler estağfurullah.... kalem ne yazacağını iyi biliyor ustaca...kutlarım şair...
kul yarısından açar katline düşmüş yüreği bir yarısı hazan sarısı diğer yarısı kalp ağrısı aşk yitirdi büyüsünü yaprak gibi düştüğün bedenim la ilahe illallah kutsal bir toprağa dönüştü
/ölümdür râci BANA SEN KÂFİ/
alicengizoyunu (…kendine ihanet eden melek…tanrıda bir gün gerçeği görecek,sevmeyecek seni…hem de bendeki gibi…) ..................................................... ..yine güzel bir anlatım düşmüş sayfaya
..tebrikler... güzel yazan kalem ve yürek..inanın sizin şiirlerinizi okumadan geçemiyorum bir başka oluyor dizeler ...selam ve saygılarımı bıraktım emeğinize.. ..bayramınızı kutlar nice bayramlara sevdiklerinizle ...şiirle kalın her daimm....sevgimle...
belki de böyle bulacağım yolumu, kim bilir?...
teşekkür ederim herbirinize...