........ Bir bayram daha gecmekte... ve ben onu yine ,yine ve yine inanilmaz özlüyorum...
canim babacigim, yoklugun kor ates icimde....
Yalnız yıldızları saydım dün gece Yine öyle çoktular ki Samanyoluna dökülmüşlerdi Bayram sabahına Erişmek acizliginde
Yine yokluğunun arifesindeyim.. Kokun yok Sıcaklığın bir şubat sayfasında donduruldu Ellerin Yüzün,gülümseyen yüreğin yok Telaş yok, herşey özensiz Ki biz telaşlı bayramlara muhtaciz Ve mendil içine gizlemiş Sevgilere…
Kim bilir gittiğin yerde mutlumusun Ben gibi seni de özlem acıtıyormu Zaman dur saatinde mi ordada hep Gittiğin bilinmezlerinde
Gözlerin dolu dolu ,sesin titrekti Son arifede Bayram sevincine her karıştığımda Son kere mi gölgesi düserdi içimize Söyleyemezdik ayrılığı Taş duvarlar arasına gönderirdik Sus koyardık dilimize
İşte zamanlar o z/amanlar Yokluğun Her bayram öncesi delici zehir Ve her bayram sonrası Biriken özlem yükü daha bir agir Ve ölüm daha bir hoyrat içimiz de….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN YOKKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN YOKKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bende babayım ve nice babalara babalar gibi bir içli şiir inanıyorum o baba gittiği yerde mutludur babasına böylesine güzel şiir yazan vefalı bir evlat bıraktuğı için sevgilerimle mutlu bayramlar...........
Yıldız , şiirin ilgilililiği babalarımızın olması beni çok mutlandırdı.babalarımız sanki gölgelerde yaşayanlar gibi.Babalarımız bilzerin gerçek o analrda bilemediğimiz yol göstericileridir.Bunu zaman içinde daha çok anlıyoruz.Şiirin babamı yaşattığı için düşümde sana teşekkürler ederim.Bayramın ve her günün yaşanışlası kımetle geçsin dostum. sevgilerimle .
İşte zamanlar o z/amanlar Yokluğun Her bayram öncesi delici zehir Ve her bayram sonrası Biriken özlem yükü daha bir agir Ve ölüm daha bir hoyrat içimiz de…. YILDIZ ÇOK ETKİLEYİCİ BİR ŞİİR..DUYGULU...DOKUNAKLI...ALLAH RAHMET EYLESİN EFENDİM...MEKÂNI CENNET OLUR İNŞALLAH...SEVGİ VE SAYGIMLA...SELAMLAR...
kutluyorum