çocuk İçinde belki benimde biraz payım olan günahların Bedelini öderken Ben yüreğimde korkuyla bakan gözlerini Odamda bir koltukta ceset soğukluğu ile izlerken Birileri cennetin kapısında iftar yemekleri ile Saray ihtişamında beklerken.. Pay biçilmiş kutsal kitapların bazılarında Her dönemde insan önemlidir de Sadece hata edip doğmayacaksın köle Ya da fakir bir insan kimliginde
Çocuk Senin çok bilmiş göbeği geniş ,yüreği kara Yakaları beyaz,eşek cennetine bilet kesmiş Büyüklerin var ya.. Bakma sen onlara,adilse eğer kutsal kitaplarda Bahsi gecen tanrılar Odun olacaklar cehennemlerinde Cenneti hep bahar havasında tutacak bir sobaya…
Çocuk.. Yarin arife,öbür gün bayram … Renkli giysiler alindi ,mendiller tarih ,geçmişte kaldı El öpmeyin,birileri sizi yüreğinden sevmedikçe Eteklerinde hiç dolaşmayın . Sorgulayın.. Bayramsa ,ve cennete izin alınmışsa aç kalırken Öylesine, Hani hakim olduk ya bir kaç saat ertelenmiş ziyafete.. Afrika da kara derili ve aç ,Afganistan’da üşürken bir çocuğun elleri bomba yağarken ceset kokusunda büyüyen bebeklere ne zamanbayram yapacak insan kimliğinde ,insan yüreği ,insan edebinde…
Sen içinde dünya unutulmuş çocuk Gözleri Filistin korkuları Karabasanlar Ameri/kandan ithal Bütün yalanlar Fransız markalı Alman masalı s/ilahlar
çocuk.. Sana verdiğimiz Sorumsuz ve onursuz hayat için
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRI VE ÇOCUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRI VE ÇOCUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o kadar çokki yorum bir an için bana yer kalmaz diye düşündüm çocuk yüreği kadar yer varmiş siğindim çocuklar kime siğinsin.! evangelist güçler çocuk kani ile besleniyor!
Bakma sen onlara,adilse eğer kutsal kitaplarda Bahsi gecen tanrılar
Güzel bir anlatım ve çocuklara yıkılan bu yük ve günah elbetteki onu sebeb olanlara kar kalmıcaktır.(bişey düzeltmek isterim; kutsal kitaplarda sadece bir tek ilahtan bahsedilir.Tekil olarak yazsaydınız daha doğru olur.selamlar
... elveda ve affet oynaşıyor kucağında neyle kandıracaksın pamuk helvâ elma şekeri yoksa alacalı bilyeler mi sonra bayram namazını kılacaksın cebimde katlanmış acılarım var para sıkıştırdığın mendil neye yarar bir sabah kalktığında ölmüş olacağım neyle yıkayacaksın düşlerimi bu dünya için akıttığın kirli kimliğinle mi bir de bana melek derdin şeytan azapta gerek beni ülke ülke gezdirmek gerek bu dünya ikimize dar dedin ilk nefes aldığımda şimdi de affet dedin son nefes verdiğimde iyi de sen nefes aldıkça sürecek bu ıstırap adına yazılmış bu *oktan hayat...
...keşke çocuk dünyanın döndüğünü görse...görüp de bizi öyle yargılasa...sonra assa...keşke...
kimse alınmadan gücenmeden yorumladım şair...şiiri...
çocuk İçinde belki benimde biraz payım olan günahların Bedelini öderken Ben yüreğimde korkuyla bakan gözlerini Odamda bir koltukta ceset soğukluğu ile izlerken Birileri cennetin kapısında iftar yemekleri ile Saray ihtişamında beklerken.. Pay biçilmiş kutsal kitapların bazılarında Her dönemde insan önemlidir de Sadece hata edip doğmayacaksın köle Ya da fakir bir insan kimliginde...
............
Giriş bölümünü daha oturmuş ve güçlü buldum... Sonlara doğru biraz daha yumuşamış gibi şiir... Bilindik kelimelerin seçilmesi ya da bilenen konuların işlenmesi biraz sertliğini yitirmiş şiirin... Fakat bilirim ki finallerde dünyayı kurtaran çok şiir vardır...
Finaliniz aynı sertlikle bitmiş... Kutluyorum dizelerin sahibini...
ustaca anlamlandirdiginiz dizelerde ayri bir icerik kazaniyor kutlarim