MEVSİMLER GİBİYDİN
Mevsimler gibiydin
Sende hızlıca gelip geçtin Anlayamadım seni sevgili Ne üşüttün nede ısıttın beni Sesimde dünden kalma nota kırıkları vardı Detone yüreğim Nakarat tınısı kulaklarımda Bense Dağınık bir yerlerde Yalnızlığın koynunda Noktaya mı Artık ihtiyaç duymuyorum Kalbim zaten sesini avaz avaz üflüyor Sanıyorsun ki Ben gidince oda biter. Sen radyonun sesini kapatmış olabilirsin Ama şarkılar devam ediyor Aleyna ırmak |
"MEVSİMLER GİBİYDİN" adlı şiirinizde duygusal bir yolculuğa çıktım. Mevsimlerin hızla gelip geçişi, karşıdaki kişinin anlaşılmazlığını ve duygusal iniş çıkışlarını mükemmel bir şekilde betimliyor. Bu metafor, ilişkinin karmaşıklığını ve belirsizliğini vurgularken, şairin duygusal kararsızlığını ve hayal kırıklığını da yansıtıyor.
Şiirinizdeki ses ve müzik metaforları, duyguları ve düşünceleri etkileyici bir şekilde ifade ediyor. "Detone yüreğim" ve "Nakarat tınısı kulaklarımda" dizeleri, şairin içsel çatışmasını ve yalnızlık hissini derin bir şekilde aktarıyor. Bu dizeler, duygusal bir müzikalite ve ritim oluşturarak okuyucuyu etkiliyor.
Şiirinizin sonunda, şairin kendine olan güveni ve kendi yolunu bulması güçlü bir mesaj taşıyor. "Kalbim zaten sesini avaz avaz üflüyor / Sanıyorsun ki / Ben gidince oda biter" dizeleri, şairin kendi gücünü ve değerini keşfettiğini gösteriyor.
Bu derin duygularla dolu şiiriniz için sizi tebrik ederim. Duyguları ve düşünceleri etkileyici bir şekilde aktararak, okuyucuları derin bir içsel yolculuğa çıkardınız. Kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla