Aptallığın en büyük kanıtı, aynı şeyi defalarca yapıp farklı bir sonuç almayı ummaktır einstein
aleyna ırmak
aleyna ırmak

UKALAYIM EVET AMA KENDİMİ SEVİYORUM

Yorum

UKALAYIM EVET AMA KENDİMİ SEVİYORUM

( 4 kişi )

3

Yorum

5

Beğeni

4,5

Puan

9648

Okunma

UKALAYIM EVET AMA KENDİMİ SEVİYORUM

UKALAYIM EVET AMA KENDİMİ SEVİYORUM

Kendimi seviyorum..
Çünkü ..
Benim
Başka biri olmak istemiyorum..
Rabbimin yarattığı özelliklere şükrediyorum...
Formatlı değilim benim
Her bir yanım oynamıyor
Kukla olmadım olamıyorum dahası yapamıyorum
Neysem oyum
Doğrularım kişileri kaybetmeme sebeb olsa bile
Söylüyorum
Ben buyum bu sebebten
Kendimi seviyorum
Bunca nankörlükler peydah olmuş iken
Aciz değilim..
Çıkar dünyası Heyt be dediğim
Tanıdıkça kendilerinden iğrendiğim
Üç kuruş için yere göğe esir olmuş sevdiklerim
Üzülerek seyrediyorum
Ve gerçekten sizlere acıyorum
Kendimi seviyorum çünkü çok ukalayım
Hiç kimseye zerre kadar minnetim yok..
Çünkü burnum havalarda
Hesap sormaya hiçkimsenin yetkisi yok
Aptalca insanların uğraştığı saplantılarım ...
Hayattan kısacası beklentim yok..
Kimin elinde kalır dediğim bir bayrağım
Yok..
Ego taşımıyorum ön planda rol almıyorum
İşin mutfak kısmı varya işte orayı çok seviyorum
Geri planda çok büyük yüreklere kucak açıyor
Bundan sebeb mutluğu hak ettiğimi düşünüyorum
Kendimi seviyorum
Dostluk adı altındaki sefilliği,
Abi kardeş denilen pislikleri
Nankör insanların kalleşliğini
Görmeyecek kadar kör değilim
Herşeyi anlayayabilecek kadarda
Zekiyim
Saflığım belkide gizli silahım
Sessizliğimin ardına saklanan zekamı seviyorum..
Merhametimi seviyorum
Mutlu mesut ,kahkahalardan ziyade
Zor zamanında insanların yanında olmayı seviyorum
Çünkü ben dostum
Çünkü ben insanım
Çünkü ben aleynayım, havvayım
Bu benim
Benim kimliğim kişiliğim
Kendimle gurur duyuyorum istediğinizi söyleyin...
İstediğiniz kadar yargılayın günah çamurunda yer alın
Anlamanızı beklemiyor ,anlayacağınızıda sanmıyorum
Zaten basitliklerle beynimi yormuyorum
Ben kendimi seviyorum ve
Başım dik onurlu oluşumla GURUR duyuyorum...............ALEYNA IRMAK

Paylaş:
5 Beğeni
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (4)

5.0

75% (3)

3.0

25% (1)

Ukalayım evet ama kendimi seviyorum Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz Ukalayım evet ama kendimi seviyorum şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UKALAYIM EVET AMA KENDİMİ SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
Etkili Yorum
Işık  Mehmetali
Işık Mehmetali, @isikmehmetali
7.7.2013 01:21:50
Benim kimliğim kişiliğim
Kendimle gurur duyuyorum istediğinizi söyleyin...
İstediğiniz kadar yargılayın günah çamurunda yer alın
Anlamanızı beklemiyor ,anlayacağınızıda sanmıyorum
Zaten basitliklerle beynimi yormuyorum
Ben kendimi seviyorum ve
Başım dik onurlu oluşumla GURUR duyuyorum...............ALEYNA IRMAK




Öz güven ne güzel.........
K U T L U Y O R U M........
_____________Selam olsun kaleme yüreğe
Etkili Yorum
Hasan Özaydın
Hasan Özaydın, @hasanozayd305n
6.7.2013 14:39:18
Tanımış olduk Aleyna'yı
Irmak oldu aktı mısraların.
İnsanız hemen kızmak var yapımızda.
Şeytan ateşten biz çamurdan,
Su halleder öfkelince zararlı olmamızı.

Tebrik ederim saygılarımla.
Etkili Yorum
Birselamver25
Birselamver25, @birselamver25
6.7.2013 12:17:31
5 puan verdi
Öz güveniniz ve kendinizi tanımanız büyük zenginliğiniz şairem sevdim dik duruşunuzu .Belli ki sizi kızdırmışlar ..ama şiirde kendinizi bulmuşsunuz çokca kutladım saygılarımla.

;)
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL