3
Yorum
5
Beğeni
4,5
Puan
9648
Okunma

Kendimi seviyorum..
Çünkü ..
Benim
Başka biri olmak istemiyorum..
Rabbimin yarattığı özelliklere şükrediyorum...
Formatlı değilim benim
Her bir yanım oynamıyor
Kukla olmadım olamıyorum dahası yapamıyorum
Neysem oyum
Doğrularım kişileri kaybetmeme sebeb olsa bile
Söylüyorum
Ben buyum bu sebebten
Kendimi seviyorum
Bunca nankörlükler peydah olmuş iken
Aciz değilim..
Çıkar dünyası Heyt be dediğim
Tanıdıkça kendilerinden iğrendiğim
Üç kuruş için yere göğe esir olmuş sevdiklerim
Üzülerek seyrediyorum
Ve gerçekten sizlere acıyorum
Kendimi seviyorum çünkü çok ukalayım
Hiç kimseye zerre kadar minnetim yok..
Çünkü burnum havalarda
Hesap sormaya hiçkimsenin yetkisi yok
Aptalca insanların uğraştığı saplantılarım ...
Hayattan kısacası beklentim yok..
Kimin elinde kalır dediğim bir bayrağım
Yok..
Ego taşımıyorum ön planda rol almıyorum
İşin mutfak kısmı varya işte orayı çok seviyorum
Geri planda çok büyük yüreklere kucak açıyor
Bundan sebeb mutluğu hak ettiğimi düşünüyorum
Kendimi seviyorum
Dostluk adı altındaki sefilliği,
Abi kardeş denilen pislikleri
Nankör insanların kalleşliğini
Görmeyecek kadar kör değilim
Herşeyi anlayayabilecek kadarda
Zekiyim
Saflığım belkide gizli silahım
Sessizliğimin ardına saklanan zekamı seviyorum..
Merhametimi seviyorum
Mutlu mesut ,kahkahalardan ziyade
Zor zamanında insanların yanında olmayı seviyorum
Çünkü ben dostum
Çünkü ben insanım
Çünkü ben aleynayım, havvayım
Bu benim
Benim kimliğim kişiliğim
Kendimle gurur duyuyorum istediğinizi söyleyin...
İstediğiniz kadar yargılayın günah çamurunda yer alın
Anlamanızı beklemiyor ,anlayacağınızıda sanmıyorum
Zaten basitliklerle beynimi yormuyorum
Ben kendimi seviyorum ve
Başım dik onurlu oluşumla GURUR duyuyorum...............ALEYNA IRMAK
5.0
75% (3)
3.0
25% (1)
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.