Hiç hesaba katmadığımız Ve aslında hep hesap da olanlardı Puslu bir aynadan yüzümüze yansıyanlar...
Bir keman Bir flüt Ve bir gitar... Belliydi yolun çıkacağı notalar Ve notaların hükmedeceği melodiler
Sen çıksan kahve falımda Ben inansam falcının söylediklerine Aşk düşse kısmetimize Üçe ayrılan yolumuz Tek yürek atışında birleşse...
Yeniden dile gelse Yaşadığımız masal geceler Ateş kuşunla dalsan düşlerime Ve ölü güvercinlerin uçamayacağını unutup Aşkla geçse yine için(m) içim(n)den
Eskisi kadar dolu değil Senli anılarımın dağarcığı Bir kaç şarkı var listemde Bir kaç kitap ismi Ve bölük pörçük bir kaç kelime...
İçimden gelmese de Ara sıra karalıyorum işte bir şeyler Yine müzik dinliyorum yazarken Yine en iyi yoldaşım, En iyi sırdaşım, elimdeki kurşun kalemim
Ölü güvercinler şehri burası Sen ko(r)kulu geceler yok artık Reddi miras sözcükler olmayacak şiirlerimde Ki sana dair ne varsa Onlarda göçüp gittiler Güvercinlerle birlikte desem de!..
Devlerin aşkı.. diyen şarkıya Aşkın marşıyla karşılık verip Sen renkli sözcüklerle Yarım şiirlerimi tamamlamaya çalışıyorum...
Oysa sen, ben Hatta cümle âlem biliyor Bu şiirler hiç tamamlanamayacak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
masal geceler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
masal geceler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uğramayacak belki de huzur Ve çalmayacak kapıyı beklediğimiz kişi Yine de vazgeçmeyeceğiz masallardan Yazacağız değerini ifade edemeyen sözcüklerle O'nlu şiirler Devleşirken sevgimiz Küçülen sesimizle Haykırıyoruz Sen, ben Niye biz olamıyoruz...
Geceler iyi hep derim Gündüzleriniz de güzelleşsin dileğiyle Tebrikler çokça 🦋
İnsanın hayatında her şey yarındır.
Geçmişte yapamadıkları gelecekte yetisemedikleri.
"Bu şiir, yarım kalsın.
Belki tamamlanmayacak
tam anlanmayacak da."
İyi pazarlar diliyorum.