(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂ RABBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂ RABBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli bir eser okudum emeginize sağlık. Bu kutlu Miraç Gecesi'nin , ülkemize, milletimize ve insanlığa huzur ve barış getirmesini; bütün İslam aleminin birlik ve beraberliğine, Filistin ve Gazze başta olmak üzere dünyada yaşanan tüm zulümlerin sona ermesine vesile olmasını diliyoruz. #Miraç Gecemiz mübarek olsun.
ihlas dolu asil yürek sesiydi. yazarıyla, okuyanıyla ve dinleyeniyle inanan yürekleri eriten bir şiir okudum severek ve hazla. Ustaya daim saygılarımla kucak dolusu tebriklerimi sunuyorum...
Şahitsin Ey Yüce! Günahtan kaçıp, Doğruyu aradım hep ölçüp biçip Bir şimşek hızıyla sıratı geçip Bu kulun cennete girsin Yâ Rabbi
Şiiriniz vasıtasıyla tüm ortak dualarımızın kabulünü Cenab-ı Hak'tan niyaz ediyorum. Muhteşem güzellikteki şiirinizi aynı güzellikteki yorumuyla dinlemek huzur verdi, yazan ve okuyandan da Allah râzı olsun inşallah. Bu vesileyle bugün idrak edeceğimiz mübarek Miraç Kandilimizin ülkemize, milletimize, İslam âlemi ve insanlığa hayırlar getirmesini diliyorum. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Şiir her zamanki gibi muhteşem
Ömrünüze gönlünüze bereket