(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK ŞÜKÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK ŞÜKÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dikkat çektiğiniz yerlere baktım. Ve şu anda tekrar bakıyorum; Eksik, ya da fazla bir nokta göremiyorum. 😀
"Müsaadenizle şükrümüze şükür eklemeyi istedim..."
Estağfirullah.
Od'u ilâhî olan kalemin hârı nurdur Dumanı değen yere, 'kara leke', is denmez Huzuruna her kabul kulu için onurdur Allah'a (c.c.) şükür için kuldan izin istenmez!
Hayat güzergâhının son/baharı hayli sert Gözüm iyi görmüyor vardığım bu durakta Söz konusu imlâysa, kalemim hayli cömert Ne külah umurunda, ne de fazladan nokta.😀
İlgi ve ikazınız için teşekkür ederim Tülay Kardeşim.
Allah imandan islamdan ve vatanımızdan ayırmasın Biz de şiir vesilesiyle çok şükür diyelim bugünümüze Çok güzel dizelerdi her zamanki gibi Kaleminize sağlık
Belki birçok kişi benzer duyguları yaşıyor ancak Mecit Aktürk hem yaşıyor hem yaşatıyor ustaca dile getiriyor tüm şiirlerini bize de kutlamak düşer vesselam
"Mecit Aktürk ozanım var çok şükür" demekten kendimi alamadım. Her dörtlüğü birbirinden anlamlı, ihlâs içinde duygularla harika yazılmış ve öğütlerle bezenmiş muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum. İyi ki varsınız ve şiirleriniz bize doğru yolda rehberlik görevi yapıyor her zaman, Erbil Edil dostumuzun seslendirmesi ile de zirveye ulaşıyor, Cenab-ı Hak kaleminize ve yüreğinize zeval vermesin, râzı olsun inşallah 🤲 Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Harika... İhlâs dolu bir yüreğin sesiydi şiir. Kurgusu,vurgusu ve duygusu çok güzel dizeler,dörtlükler. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Saygıyla,esenlik dilerim.
Daha nice güzel,anlamlı şiirler yazdırmayı,
yüce Rabbim nasip eylesin.
Selam ve Dua ile