(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİNİN GÜCÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİNİN GÜCÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık gönüllerde mantıklar şaşar Sular ateş alır alevler üşür İçinde bin türlü mucize taşır Siyahı al eder ilâhî sevgi........Şentürk Dursun
Sevgi nelere kadir değil ki? Şiirlere şarkılara demini veren, notaları süsleyen de sevgi değil midir? Ne güzel anlatmış usta kaleminiz. Tebriklerimi ve selamlarımı sunuyorum.
Yağmurlar nasıl ferahlık verirse kurumuş topraklara, bu şiir de öylesi bir ferahlık veriyor insanın içine okurken.
"Huzura giden yol aşk ile başlar"...ne kadar doğru. Huzur ise sadece O' nda var hem de sonsuz bir huzur ve güven.
Ve sevginin gücü ki asla yadsınamaz. Nice merhemden, ilaçtan daha evladır sevgi. Allah'ın en büyük lütuflarından biri. Ne kadar şükür etsek de kafi gelmez.
Mecit bey öyle güzeldi ki şiiriniz. Allah razı olsun yazıp da bizlerle paylaştığınız için. Ara sıra gelip yine okumak isterim bu şiirinizi izninizle.
sevgilerin en büyüğü kuşkusuz ilahi sevgidir tabii Yunus'ça düşünüldüğünde; yaratılanı yaratandan ötürü sevmek te ilahi sevginin bir tezahürüdür...
"ben gelmedim davi için benim işim sevi için gönüller dost evi için gönüller yapmaya geldim..."
diyen gönül erenlerinin sevgi mertebesine varabilmek te hiç kolay derken şiiriniz onu da sollamış görünüyor... çok eski bir şiirimde; "sevgi yeşil vadilerde şaha kalkmış tay gibi..." diyerek ben de sevgiye ait görüşümü sunmuştum size rakip olamasa da... çok ama çok severek ve de hazla okudum. Allah sizden razı olsun...tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Hoş geldiniz Ümmühan Kardeşim. Kaleminin yolu gönül otağımdan geçen her seyyah bilir(di) ki; heceye susayanın bahtına bu handa keşke, eyvah, âh-u zâr, bolca sitem intizâr çıkar(dı).
Alışkanlıkları terketmek kolay değil elbet. Lakin; iflah olmaz-söz dinlemez kalemime Ümmühan bacımın sevgi dolu yüreğini, umut çiçekleriyle bezeli gönül bahçesini gösterip, ucunu kırmakla tehdit edince "kötü" alışkanlıklarını terketme sözü verdi.
Bu dizeleri de şahit olarak gösterdi.
Başlangıç için fena değil gibi.😊
Kurumaya vakit bulacak perişan mendiller adına teşekkür ederim Değerli Kardeşim.
Tanır milletimi her aklıselim Şahittir destanlar... mızrabım, telim Şanlı ülküsünü Türk’e; ’Ya ölüm Ya istiklâl’ eder ilâhî sevgi
İlâhî sevgiyi en anlamlı bir şekilde ifade eden duygularla harika yazılmış ve öğütlerle bezenmiş muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve ihlâs dolu yüreğine sağlık diliyorum, ilhamın dâim olsun her zaman. Sonsuz selam, duâ ve saygılarımla. Allah'a emanet olun. Hayırlı geceler diliyorum.
ilahi sevgiyedir yönümüz her daim
Çok çok güzeldi huzurdu
Tebrikler üstat