Bu gecekırmızı bir hilal kanadı düşümde.. Dağlandık kan gülü gözleriyle.. Kahrı düştü sol dibime.. Yar/anın isi Çizildi benden kara yüzüme..
Ah Elyasa ! Busen de mi kahpeydi alnımdan Yalan ! Nasıl da su içti bakışın ardımdan Ve ben - İllaki ben Yakacağım yaban şafağını kahrından / Bilirsin Medet diyene Su vermem can boğarımdan..
Öksüzüm perdesi yırtık tövbeden Geçtim ak saçımın sümbülünden Bedil sattım babı Zapt etti belagatsız erkan Kudretsiz dem kök-ten ziyan Kale duvarının erbabından Zehir zemberek figan Ve çekilmez İki dünyada iki elim yakandan Zillet susmadan..
Ah derim ah! Tüm gidişleri yaktım /Duman Yun - paralan Kabulsüz dönüşe kadar /aman Ruhun zekaret paye pişman .. İlyas bile okşasa başından Kurusun şifan Billah Su vermem can boğarımdan..
Bu gece Zilzal ağladı düşümde Zorba kalbin ortaya düşünce Şüphesiz gözetlemede Ve sordu beni ceddine Fecr kamçı/sıyla yüzünü azlden önce
Tart eceli şahın terinde Şanını vur semere. Baldıran şar/abım şerbettir son nefesine..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELYASA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELYASA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zamanki gibi şiirin kalbine giden yol çizgisel değil, dolaylı ve zor. Son nefeste zehir nasıl şerbet olur cevabı şiirin içinde Kutlarım can, sevgi ve saygıyla Ozan
bazen bu kadar çok kelimeyi nerden bulduğunu düşünmüyor değilim... veya "Yar/anın " da olduğu gibi özellikle böyle mi seçiyorsun yoksa şiir yazarken mi kendi kendine böyle denk düşüyor merak ediyorum doğrusu.. neyse ki fazla merak iyi değil :) tebriklerim sayfanda..
Kelime konusunda kendimi yetersiz bile buluyorum bazen.. Daha çok kelime kullanabileceğimi biliyorum, hatta şiirin işi bittikten sonraları bile kendime düşünemediğim için kızdığım oluyor..
yar/anın... gibi kelimeler tabiki düşünülerek, anlam pekiştirmek, olayı detaylamak ya da yön değiştirmek için özellik ile seçilmektedirler..
Başlık şaşırtmacasındaki ısrarı sürüyor şairin. Normaller içinde, makul çözümü olmayan düğümlerin çözümünü işliyor Şiir. Bıçağın kemiğe dayanma noktasında, vazgeçilmiş denge düşüncesinden. Varsa suç; bölüşülmüş taraflar arsında. Nasıl olsa "itiraftır" denmiş aşkın safiliği, duruluğu. Ben böyleyim, notlar hep kırık, gönderme senden demenin Şiiri. Şairin bir nevi hırçınlığı da var elbet, sözcükleri yakışsa da yakışmasa da yakalarından tutup hizaya getiren. Sonuçta da, "yakışmadı" dedirtmeyen... Yine bir trans hali ya da velud bir cinnet halinin ahalileşmiş hali. :) Ve ne kadar anlamasak o kadar iyi. Selam ve saygı ile.
Ah derim ah! Tüm gidişleri yaktım /Duman Yun - paralan Kabulsüz dönüşe kadar /aman Ruhun zekaret paye pişman .. İlyas bile okşasa başından Kurusun şifan Billah Su vermem can boğarımdan..
Bu gece Zilzal ağladı düşümde Zorba kalbin ortaya düşünce Şüphesiz gözetlemede Ve sordu beni ceddine Fecr kamçı/sıyla yüzünü azlden önce
Tart eceli şahın terinde Şanını vur semere. Baldıran şar/abım şerbettir son nefesine..
Ah Elyasa ! Busen de mi kahpeydi alnımdan Yalan ! Nasıl da su içti bakışın ardımdan Ve ben - İllaki ben Yakacağım yaban şafağını kahrından / Bilirsin Medet diyene Su vermem can boğarımdan..
ben dostumun şiirlerine bağımlı kaldım yan etkilerini bir başka zaman soracağım şimdilik şiirlerinle çoşmak zamanı... yürekten sevgilerle ve dostça can....
...ancak tadan bilir dudaktaki hissi...ama acıyı sadece tattıran bilir...ve şair şöyle söyleyeyim...tadını alan o nefesin,yeniden doğmak için beden arar kendine...bedeli ödemek pahasına da olsa...
isyan 2 insan. ben devamını görüyorum aslında hissediyorum.
sensiz can verirken bir yudum su vermeye gelemez misin? şair cevabını vermiş aslında. heyhat! açılsın koca delik gömdüğüm biri var. üstelik sevgime rağmen. saygılar çokca kabul görürse.
sevgiyle kal