(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FUAYE.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FUAYE.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yedi Sena gök-ten yere.. Ve Kapan ! Ahımda zillet ley/h perde ..
Ağla sahne ! ŞAİRLİĞİNİZ KADAR OYUNCULUĞUNUZU DA SAHNELEDİNİZ SANKİ..SÖZCÜKLERİN KENDİ KARAKTERLERİNİ OYNAYIŞINI SEYRETTİM SANKİ..ÜSTELİK ACEMİ BİR SEYİRCİ SIFATIYLA..SİZİ ALKIŞLIYOR VEDE KUTLUYORUM.
Gözlerimin oyuğunda boş bir sahne bırakıyorum sana…
ölürken… çık/söyle/oyna son sözünü bulsun trajedi bitir ufukta oynanan bu üçüncü sınıf bulvar oyunu ben sana söylenmemiş sözcükler biriktirmiyorum çözdüm eğerimi geçmişimin, silinen şafağa doğru dörtnala koşuyor
(Bedenimden notlar şiirimden)
şimdi anlat o büyük perdeyi o büyük yalanı şimdi anlat sızılayan yerleri ölern baş koyulmayan dizleri sesleri ki hayat oturacak yer bulamasın içimizde....
...yok yok kesin kararlıyım habibe...pastav'a söyleyeceğim sana bir oyun yazacak... (sıkıysa yazmasın,bir daha derslerime giremez) ama sen de söz ver bana...sen oynayacaksın...ve fuayede bekleyenlere (BAK ÇOĞUL KULLANDIM) ölmeleri için çalacak zil yerine, bu şiirini okutacağız...gör o zaman sen ağlayan sahneyi...
Şimdi ağla sahne...!