(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALGALANDIKÇA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALGALANDIKÇA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikaydı yine dizelerin Orhan bey beğeniyle okudum,çok anlamlıydı,yüreğin dert görmesin,ilhamın bol ve her şey dilediğin gibi olsun,selam,sevgi ve dua ile...
Azgın suya benzer nefis , dalgalandıkça bulanır … Çıkar ortaya her şey , kir ve pislik üstte kalır . ************************* DERİN ANLAMLI BİR SÖZ.KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
Nefis her zaman başında en olanı ister, nefsaniyette önüne geçilmesi zor azgın bir su gibidir. Her yere akar ve onu elde etmek ister, elde edemediğinde birçok hayal kırıklıkları.bunalımlar,depresyonlar su üzerine çıkar. Nefsin azmasi yoğunlasmasi ve kontrolden çıkması durumunda, birini ve ikisini elde ettiginde belki tatmin olur, belki biraz doygunlaşır diye düşünsekte öyle olmaz. Sahip oldukça daha fazlasını istemeye başlar. Hırs her yerine yürür ve kendini kaybederek her gördügü şeyi istemeye başladığı bir noktaya gelir. Bu noktada tabii ki artık bütün ipler nefsin eline geçmiştir, varlığın gerçek ihtiyaçlarından uzaklaşılmıştır. Nefsine uyan insan farkına varmadan ebedi hüsrana doğru koşar adımlarla gitmektedir. Saygılarımla.Selam ve dua ile..
Çıkar ortaya her şey , kir ve pislik üstte kalır .
durulması da lazım ki temizlenebilsin... yüreğinize sağlık.