(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölgeye düşer gerçekler ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölgeye düşer gerçekler ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖLGE, sadece sevginin gölgesi yansıdı yetim avuçlarımıza biz ışığın yüreklerimize sinmesini beklerken beşimize düşen gölgenin bizi sürüklediği sadece yalnızlığımızdı, mum ışığı bedenlerimize is saygı ve sevgilerimle ablam, ilaydam karde...Ş İ N
Şakir Nuyan ŞİN tarafından 9/19/2008 10:18:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve yalnızlık çığ olup düşer sonrası göğün göğsü cemre olur kapanmaz yara çiğ düşer... deminde baharın... yüreğine sağlık yorumdan çıka gelen bu şiir için...
ısrarcı olmanın güzel tarafı bu işte.tat veren bi şiir arayışım nihayet bitti.artık huzurla uyuyabilirim. şiir anlatımı kusursuz.şiire yorum yazan bilgenin muhteşem katkısı... burda olmak büyük keyif...
Bir gece ansızın kör bir kuyuyadüşünce duyar insan bu sesi; zira her mısrada apaçık belli ne denli içten geldiği bu çığlığın.. Kutlarım.. Kalın sağlıcakla...
... zaman değil peşime düşen ardım sıra bir gerçek haykırıyor sus bazen bende kalıyor karanlık bir uğultu nefsini köreltmişde uzanmış yatağıma ve gölgem hakikat gibi üşüyor...
...yalnızlık bir telaş zamanı... işte o telaşla unutuyor insan gölgesini giderken hayattan...
gün devrildikçe geceye gölgeye düşer gerçekler görürsün ki...yalnızsın görürsün ki...karanlıkta sensin karanlığı aydınlatan...ziya da
Kapandığında kapılar… açılır beyaz yeleğin iki küçük zümrüt düğmesi ve bir çiğ damlası düşer toprağa zaman ürperir … ............... kutlarım içsel ezgiydi etkili şiir
Harika... Geceye düşen hüzündü yeşertti yüreğimizdeki hüzünleri ve bir damla aktı gözbebeklerimizden... Seçkilerimde... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
EN DERİN SAYGILARIMLA...YÜREĞİNİZE SAĞLIK VE ŞİİR...