(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sızı ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sızı ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yamaca tutunmuştu yağmur soluklu bir zemine kalemini kırdı bir türküye işte gidiyordu başka bir iklime…
direncinden düşlerine sızan kan rengini arayan bir öykünün yanardağ duruşlu yarasıydı…
ve bir zamanlar şarkısını sunduğu sevdası kendi kendini kurutan bir ırmağın deltasında kalmış kayaların da unuttuğu bir çakıltaşıydı…
göğe baktı kana baktı taşa baktı…
saati olmadığı için ömrüne baktı sakallarına düşen bir cemreyi okşadı ve binlerce kez gördüğü bir yıldıza doğru bir yürek bir kurşun bir de şiir bıraktı...
Edremitte dumanlı dağlar..Şehirlerde yalansız dostluklar..Şiirlerde büyük sevdalar
Koyaklarda umutlar..Şileplerde mavi damlalar..Ve onca gitmenin ardından
Geceye güneş saldı..Güneşe ay şavkı..
Ve adam..Aklıma zarardı..Sözünün ışımadığı yer ziyandı..
"açsam üşür kirpiklerim gülüşlerimize" "kendimden düşsem yeminsiz olacak sevdamız " "gayri bu gece fikrime zehirim"
bu mısraları yanıma aldım..şiiri imgeye boğmuyorsunuz.imgeyi koyduğunuz yerde vurup geçiyorsunuz.rahat okunuyor.Estetik kaygısı bence önemli..şiirlerinizde bir söyleme ahengi mevcut.
Beğenerek okuduğum şairlerdensiniz.Belki çok çok iyi değilsinizdir.değilizdir..ama benim literatürüm benim için önemlidir..sizi zevkle okuyorum..hatta daha egoist olacak olursam..söylememiz birbirine çok benziyor..
en son kaz dağlarında gördüm o dağ yüreği...nilüfer çiçeğine ses ediyordu...duydu onu o peri...fısıldadı kulağına... şiir dedi...ne güzel eğledi...sarıldı can kırıklarına...sızısına...
gördüm...yağıyordu gözlerimden eylül külü...
ben o dostluğun omuzlarında şiir şakıyan asi turna/küçük kız...