gözlerimdeki hüznü alırsan kurur göz pınarlarım seni göremem bırak hüzün gözlerimde kalsın içinde sen yaşım…
…
zamansız gidişini asıp bakışlarıma önce babam kırdı kirpiklerimi devrildi başım omuzlarıma hayat savurdukça rüzgarında saçlarımı toprağa düşen her teli kuru gazel
/…ve sonrası gül düşmedi hiç gamzelerime işte bu yüzden sırf bu yüzden içime ak Musa bırak hüzün gözlerimde kalsın içinde sen yaşım …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gazel ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gazel ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
/…ve sonrası gül düşmedi hiç gamzelerime işte bu yüzden sırf bu yüzden içime ak Musa bırak hüzün gözlerimde kalsın içinde sen yaşım …
Alışılmış bağdaştırmalarla kurulduğu için mantığın reddetmediği ve hemen kabullendiği benzetmelere dayalı imgeleriyle güzelliğine güzellik katan başarılı bir şiir.
Serbest şiir olmasına rağmen klasik şiirimizin söz sanatlarına ve anlam oyunlarına vakıf olduğuna inandığım bir şairin hüzün dolu bir resitali...
Gamzeye gül düşmemiş ama şiire hem gül hem de gülen bir kalite düşmüş...
Gamzelerinize hem gülmek düşsün , hem de gül düşssün şair.
Kırılmasın kirpiklerin şair, yaşlarda değil gerçekte yaşasın MUSA....
biliyormusun ,bir dizede hayat hikayen gizli... zaten siirin bütünü görüneni anlatmis ama bir yerde aralanan pencere var ve kimse ordan basini uzatmayi düsünmemis..
zamansız gidişini asıp bakışlarıma önce babam kırdı kirpiklerimi devrildi başım omuzlarıma hayat savurdukça rüzgarında saçlarımı toprağa düşen her teli kuru gazel
Hüznü güzel işlemişsin sevgili Hüzzam şiirinde beğeni ile okudum yüreğine ve kalemine sağlık saygılar...