Yüzünde karanlık iki göz boş oda sabır çatlatan duvarlarında yılların ezgisi lâl yıldız tozu serpilmiş gece saçlarına çavlan olup aktıkça avuçlarından yıllar amansız sular ateşe sarılmış sönmüş ocak alevinde köz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ezgisi lâl ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ezgisi lâl ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzünde karanlık iki göz boş oda sabır çatlatan duvarlarında yılların ezgisi lâl yıldız tozu serpilmiş gece saçlarına çavlan olup aktıkça avuçlarından yıllar amansız sular ateşe sarılmış sönmüş ocak alevinde köz
aza kanaat edemezdi şiir isminden ötürü üstelik... bütün harfleri kaplayan hüzün bütün mısralar boğum boğum bizi bütün yanlarımızla saran bu şiirdeki yangın yok mu, ben bunu sevmiyorum ta ki sürmesi gerektiği yere kadar sürene dek...
yüzünün haritasını çizmişti yüreğe... kopardımı dalında meyvayı bilirdi. düşmese dal yaprak onuda. güneş doğmazsa ışıksız. su akmazsa susuz kalırdı yangın olurdu ormanlar alev alev....
Manzumelerin çoraklaştığı, nesrin kalıplarda donduğu ve çizgilerin manasızlıklarla kilitlendiği yerde hayatın acı ve lezzetli yanlarını bir aşk potasında birleştirerek kimyalaştıran, terkibinden herşeyi güzelleştiren; güzellik sırrını, kutsal hizmetini ve evrensel portresini edeple örten; düş ile gerçek arasında bir gökkuşağı gibi güneşin, ayın, yıldızların ve galaksilerin ışıklarını yüreğine damıtan bir kanatlı sözcükler armonisi, bir iç yangını, bir kuş ırmağıdır akıp giden, bir rahmet sağanadır, gerçek şiir... Tıpkı sizin şiirinizde olduğu gibi Tebrikler…
düştüğü yerde son nefes … çıplak alev ! Harikasın İlayda çok güzel dizeler özlemişim seni duygu yüklü kalemini sen hep yaz emi bizlerde taze ve dumanı üstünde şiir okuma tadına varalım,sevgilerimle...
Yüzünde karanlık iki göz boş oda sabır çatlatan duvarlarında yılların ezgisi lâl yıldız tozu serpilmiş gece saçlarına çavlan olup aktıkça avuçlarından yıllar amansız sular ateşe sarılmış içinde / sönmüş ocak alevinde köz
düştüğü yerde son nefes … çıplak alev !
Şiirinde duygu selide alev gibi yanmış..... Lal olmursa gönüller, bir kor alevdir dizeler......
karanlık iki göz boş oda
sabır çatlatan duvarlarında
yılların ezgisi lâl
yıldız tozu serpilmiş gece saçlarına
çavlan olup aktıkça avuçlarından yıllar amansız
sular ateşe sarılmış sönmüş ocak alevinde köz
beğendim
beğendim
beğendim.