mum ve ben… duvarları örter harabe ruhum caddelerde zaman öylesine ve kendince durağan-donuk s u s k u n ne varsa içimde küllenmiş çığlıklar damla damla sızar,acı ya da kor bekleyiş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEWYORK YALNIZLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEWYORK YALNIZLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söylediklerinin ne kadar komik olduğunu bu şiirde görsün millet
-TENOR FATİHTEN-
AŞKIN ADI EMİNE
Birazcık da beni düşün ne olur Görmüyor musun halimi? Görmüyor musun büyük bir sevda, Büyük bir aşk var sana karşı Bitmek tükenmek bilmeyen.. Nasıl anlatsam sana aşkımı, Dağa taşa mı yazsam adını? Haykırsam mı sokaklara, Bağırsam mı herkese? Şiirimin başköşesine mi koysam, O güzel ismini. Bir şiir mi yazsam 18 dizelik, Aşkı en iyi anlatan 3 kelimeyle. Türkçe''nin anlatım gücünü mü zorlasam yoksa? "SENİ SEVİYORUM" desem yeter mi, Bütün dillerde. Yoluna kırmızı güller mi döksem, Bir türkü söylesem şöyle yürekten; Yeter mi aşkımın ispatına, Yeter mi onca zamanın hasretini anlatmaya? Biraz da beni düşün ne olur. Aşkına susayan gönlümü gör. Dayanılmaz hasretinle yaşamaya Çalışan serseri yüreği duy. Beni tatlı gülüşünden, Güzel yüzünden mahrum etme. Bulunmaz senin gibi afet. Bulunmaz senin gibi kor dudaklı yar. Senin gibisi bulunmaz. Değişilmez hiçbir şey sana. O saçlarını savuruşun, O büyülü bakışın, Büyük bir dalganın kıyıya vurması gibi Bir büyük deprem sarsıntısı verir gönlüme. Sarsar yüreğimi, Yıkar geçer ela gözlerin.
lakerslı fatih tarafından 4/28/2007 5:44:43 PM zamanında düzenlenmiştir.