(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim göremediğimiz karanlıkta ki mutsuzluğun zamanıdır. Yıldızlar işte beni anlatır Bir an mutluysa bu yüreğim , bir an üzgün Gecenin mavisinde parlayan yıldızlar gibi....
ARAMIZA HOS GELDINIZ ONCE..... EVET BILIRIM GECENIN HALINI .... KUTLARIM GERCEKTEN SICAK VE DUYGULU SIIR OLMUS HARIKAYDI SAGLICAKLA KALIN HOSCA KALIN
Sanki bir sesleniş vardı şiirde. Bak sensiz ve yanlızım,ne olur daha fazla acı çektirme, der gibiydi şiir. Şairim sana bir sır vereceğim tutamasanda:Aslında her şair yeterince yanlızdır şu kahpe dünyada.Yanlız olmasan,yanlız olmasak nasıl şiir yazarız değil mi? Şiirle kalsın şair gönlün!
Bizim göremediğimiz karanlıkta ki mutsuzluğun zamanıdır. Yıldızlar işte beni anlatır Bir an mutluysa bu yüreğim , bir an üzgün Gecenin mavisinde parlayan yıldızlar gibi....
Zaman zaman hepimizin yaşadığı duygu karmaşasını ne kadar da güzel anlatmışsınız.
bir maviliktir gidiyor.........hayır ola inşallah............
nedendir bilmiyorum ama mavi görmüyorum mavide birşey göremiyorum.............
eksiklik bi bakıma deniz haricinde hiç bişeydeki zevki maviyle betimleyemem sanırım...........
Gecenin mavisinde ki Yıldızlar..... Bilirmisin onları? Gece parlar , gündüz kaybolurlar Geceler onların mutlu anlarıdır Ama sadece geceleri mutlu olurlar Kendi aydınlıklarında parıldarlar. Sabah güneş ışığını vurduğu zaman O tan vakti onlar için kaybolma zamanıdır Kendi karanlıklarına gömülme zamanıdır Bizim göremediğimiz karanlıkta ki mutsuzluğun zamanıdır. Yıldızlar işte beni anlatır Bir an mutluysa bu yüreğim , bir an üzgün Gecenin mavisinde parlayan yıldızlar gibi.... _________________________________________