(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA DAİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA DAİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
1- Şekil olarak: Yazış şeklini çok beğendim özellikle. Sade, anlaşılır ve tamamen yürekssinden ibaret şiirin. İnanıyorumki çok güzel şeyler yazacaksın. Kimileri gibi imge yapayım derken konunun dışına çıkmıyorsun, bu da gelecekteki güzelliklerin habercisi bence.
2- İçerik olarak: o na anlatamadın ya derdini, dizelere döktün sende. Belki bir gün o anlayacak ama şöylede bir durum olacak belki o zaman, keşke anlamasaydın, anlamamış halin daha iyiydi diyeceksin belki, hatta neyi ve niçin anlatmaya çalıştım ben, bak boşa uğraşmışım bunca zaman dersin belkide. Her ne olursa olsun sonuç, senin gönlünce olsun..
3- Teknik olarak: Bunu da burada gerçekten bu işin ustaları var onlar yapsınlar ben henüz kısa süredir yazıyorum, çömez sayılırım hemşerim.
Tekrar hoşgeldin diyor sevgi ve selamlarımı gönderiyorum....
Sana da anlatamıyorsam içimi Kimseye anlatamam ben kendimi Bir sana anlatırdım önceden derdimi Sana da anlatamıyorum baksana...... Çığlıklar kopuyor içimde, Fırtınalar kopuyor beynimde , Patlamış volkan gibi lavlarımı salıyorum bedenime Kavruluyorum, kahroluyorum,yanıyorum,bitiyorum... Bitiyorum bu gece Bitiyor bu gece sabahında Sevdalar bitiyor, hasretler tükeniyor Sevdam büyüyor,kavrulan ateşim sönüyor Sevdan beni bana yitiriyor.. Gece bitmeden ateşim kül olmadan, Ben benden geçmeden Yağmurunu sarıp gönlüme, hasretini dindir bu gece....
Duygularınızı belki anlatamazsınız, ama dizelere güzel aktardınız. Ayrıca aramıza da hoşgeldiniz. Sağlıcakla kalın..
Bitiyorum bu gece Bitiyor bu gece sabahında Sevdalar bitiyor, hasretler tükeniyor Sevdam büyüyor,kavrulan ateşim sönüyor Sevdan beni bana yitiriyor.. Gece bitmeden ateşim kül olmadan, Ben benden geçmeden OLur işAllah . Tebrikler