Gönlüme şerh koyma ne olur Taşıyamıyorum bu hüznün doruklarını Hangi umuda teslim etsem seni Enkazımda yankılanır çocuk seslerin Kaldır yüreğimdeki bu taşı
Yaşamak ar değildi hiç bu kadar Hiç bu kadar ölmedik birlikte Daha yas tutamadığımız sancıların Artçı sarsıntıları var Çık gel ne olur Çıldırdı zaman
Yaşamak rengini yitirdi Yeniden öğrendim ağlamayı Yeniden sebepler inşa ettim İstemsiz nefes alışlarıma Teslim olup kadere Susturarak tüm sancıları sarıldım sabrıma
Çık gel ne olur Kabına kan doldurdu zaman İsyanın eşiğinden al beni Yükleme kanatlarıma bu vebali
Bu viran şehirler iflah etmez bizi Ah gönlümün kanatsız meleği Duaların nefesine sokularak gel Ellerini öpmenden eksiltme beni Yüreğinin umuduna tutunarak gel Yoruldum insan olmaktan Çık gel ne olur Hasretimi haklı çıkarma…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIK GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIK GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest tarzda yazdığınız şiiriniz, sevda, hasret ve özlemle yoğrulmuş bir aşk şiiri edasında haz verdi bizlere... Yürekler hasret ve hicranı yudumlarken, duygular hüzün soluyor adeta.. ipek tellerle örülmüş nadide ifadeleriniz ne güzel.. Bu viran şehirler iflah etmez bizi Ah gönlümün kanatsız meleği Duaların nefesine sokularak gel Ellerini öpmenden eksiltme beni Yüreğinin umuduna tutunarak gel... yüreğinizdeki rengarenk duyguları bir kaneviçe gibi örmeniz ne güzel sevgili dost.. tebrik ediyorum devamını bekleriz... ayrıca şiiri, şairin kendi sesinden dinlemek lazımdır fehvasınca şiiri yorumlamanızda çok isabetli olmuş.. kutlarım. selam ve sevgilerle..
'' ÇIK GEL,, Şiiri beğeniyle okudum üstadımı kutlarım, nice şiirler diler, yüreğine sağlık, kalemin var olsun . Saygılarla sevgi dolu ilhamlar ve selamlar
Emeğine yüreğine sağlık
___________________________Selamlar