Aile Demek
Aile ne demekti bilir misiniz herkesin kendi lügatına göre illaki bir yorumu vardır. Benim lügatıma göre ise aile sardığın yara demekti. Tahmin edilmez... Belki yaşar, hisseder, sevginin en taze halini. çünkü aile kurduğun hayaller demekti. Hiçbir şeye değişmeyeceğin büsbütün bir aile. Ne kadar çok zorlanırsak zorlanalım aile insanın sığındığı bir liman demekti. Hüzünle de bezense yarım da kalsa bazı şeyler insanoğlu hiçbir zaman tam olmaz bir tarafında muhakkak yarım yer vardır. Aile çok şey demekti. Aile bir varlıktır. Başına gelebilecek en güzel kainatın kendisidir. Aile gözdür bakmasını bilirsen. Aile fedakarlık demektir, döktüğün gözyaşı demektir. Aile mutluluk demekti. Hayatın kendisidir belki de hakkını verebilene. Şu yaşıma kadar birçok şey öğrendim ama öğrendiğim en önemli bir şey varsa ettiğim kelamların çok da manası yokmuş . Çünkü hayat akıp gidiyor. Karınca katarınca giden arkasına bile bakmadan trenler gibi işte biz o trenin vagonlarına çoğu şeyi bıraktık. İnsan ruhunu battaniyelere sarmasını bilecek ailenin şefkatli kollarına bırakabilecek en iyi olan bu duygudur belki de hiçbir beklenti olmadan. İşte benim lügatıma bunlar düştü bundan daha fazlası. Aile kıymettir elle tutulmaz kalple tutulur.
|