(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuşçu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kuşçu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kuşlar bekler mi göç zamanı geldiğinde ama göç zamanı gelmedende gitmek olmaz değil mi? sabır ... dilleri lal eden Tanrıya yakarıştı ve her zaman ki gibi şiirdi sevgiyle saygıyla
Şiir vurguyu sona saklamış.. Ahvalini dile getiren şair, şiirin sonunda göğsünü yırtan çığlıpı burakmış dışarı ve noktayı koymuş.. Kutlarım.. Kalın sağlıcakla..
... nicedir halların nefes atan kanat çırpmaların kulağımda yankılanan arınmış hayalin gölgene yaslanıyor gölgemde yaşayan suretini takip ediyorum ve sen susadıkça yaradana susuyorum senden doğana...
...ahir zamanlarda takılmıştım kanatlarına,vardım cümle kapına...nefesinle dize gelen sözler,yaşlarında benide gizler...
severiz yaradanı yarattığı güzelliğe tutundukça... ( yaradılanı severiz yaradandan ötürü) ve sen nefes veren bir mumun gölgesinde ihtiyar derviş kör zamanlar bekcisi deli... hoyrat... zemheri...
herhangi bir sızıyı şiirde dile getirmek zordur.çünkü arabeskleşmesi ve o anda anonimleşmesi muhtemeldir.başlıktan itibaren şiirinizde bunu görmüyorum.çok güzeldi.
boynum mahcup
yüreğimde ney sesleri...