Türkiyem’in insanı dikkat edip önlem alamazsa ,10 yıl sonra böyle bir şiir yazmak zorunda kalırız o zamanda iş işten geçmiş olacak
Gelmedi bu dünyaya senin gibisi Sen gittin gideli her şey değişti Gür çıkan sesimiz artık kesildi Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Şimdi soruyorsun ne oldu size Çiftçi olucaktı efendi bize Hepsini vurduk içten sinsice Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Kurduğun bu ülke cumhuriyeti, Sapsız çöpsüz insanlar yedi bitirdi Verdiğimiz şehitler çoktan silindi Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Önce içimizde it’ler çoğaldı Ülkem için dedikleri herşey yalandı Ardından ülkeme kurtlar dadandı Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Dört yandan saldırdılar hiç yıkılmadık Biz düşmanları hep dışarıda sandık İçimizdeki düşmanları birde Türk sandık Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Laik’lik.. senden sonra kötü anıldı Yobazlar laiklik, hepten din sandı Yıkmak için cumhuriyeti içten çalıştı Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Bu güzel ülkemin son er’leriyiz İnancımız tam ,korku bilmeyiz Gerekirse uğurda can da veririz Bizlerde koruyamazsak bağışla Ata’m...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞIŞLA ATA'M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞIŞLA ATA'M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bravo.. Kutlarım sizi.. O halde, o aç kurtlarla mücadele edicez. Yılmadan, korkmadan, ne pahasına olursa olsun!.. Atamızdan aldığımız emanete sonuna kadar sahip çıkacağız. Koruyamadık, bağışla bizi, demek mazeret değil..acizlik.. Her gün yaşanılan olaylara bir bakın. Herkes, bu ülkeyi ben mi kurtarıcam deyip, oturmuş, mücadele eden yok!. Bananecilik alıp başını gitmiş.. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın zihniyeti hakim. Pısırıklıkla, korkarak hiç bir yere varılmaz!. Atatürk de kurtuluş mücadelesine tek başına başlamıştı!.. Ve hiçbir şeyden yılmadı. Şimdi aynı fedakarlık bize düşüyor. Duyarlı yüreğinize sağlık..
Abdurrahman dostum, Ne bahsettiginiz itler ne de o dadanmis ac kurtlar, bu cumhuriyetten bir tas sökemeyecekler. Bir devir yasniyor Amerika yönetimindeyiz, bahsettiginiz itler sadece iple oynatilan kuklalar, zamani geldiginde onlarda atilacak bir kenara. Bu millet onurludur, zamani geldiginde de onuruna ve Cumhuriyete sahip cikacaktir. Kutlarim duyarli yüreginizi...
SENİ DÜŞÜNÜYORUM … MUSTAFA KEMALİM SENİ UFKUMDA GÜNEŞ DOĞUYOR BAKAMIYORUM…. ACABA DİYORUM. YARINLARA DOĞACAK MI GÜNEŞİMİZ. PARÇALARA BÖLÜNMÜŞ ÜLKEMİN İNSANLARI, OLACAK MI ÜMİDİMİZ. TEK BİR YÜREKTE TOPLANIP, YUMRUK OLUP VURACAK MI SENİ DÜŞÜNÜYORUM , ATATÜRK’ÜM SENİ
Dört yandan saldırdılar hiç yıkılmadık Biz düşmanları hep dışarıda sandık İçimizdeki düşmanları birde Türk sandık Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Laik’lik.. senden sonra kötü anıldı Yobazlar laiklik, hepten din sandı Yıkmak için cumhuriyeti içten çalıştı Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
Bu güzel ülkemin son er’leriyiz İnancımız tam ,korku bilmeyiz Gerekirse uğurda can da veririz Bizlerde koruyamazsak bağışla Ata’m... _______________________________ Evet dost kalem koruyamadık Atamızın emanetini çünkü sahip çıktıkça vatanımıza vatan haini ilan edildik, her gelen cebini doldurup gitti, sülalesini garantiye aldı... Emperyalist ülkelere ve imf ye ekonomimizi peşkeş çekti... UYANSA ATAM KALDIRIP BAŞINI MEZARINDAN ÖLÜRDÜ YİNE , BİR KEZ DAHA ÖLÜRDÜ KAHRINDAN
Yüreğine sağlık dost kalem çok güzel tespitlerdi kutluyorum...
Çok haklısınız inşallah böyle günler yaşanmaz bize zizden başka dost yok bunun farkına varılsa keşke diyorum,büyük önderimizin ruhu şad olsun,yüreğinize sağlık ilhamınız çok ve her şey dilediğiniz gibi olsun selam ve sevgiyle...
Güzel şiiriniz kutlarım. Maalesef yazdıklarıyın hepsi doğru. Son kale de düşerse seyreyle sen ondan sonra bizim durumumuzu. Hiç yaşamasak daha iyi. Saygılar sunarım.
Ah herkes sizin gözünüzle bakabilse emanetimize böyle canı yanar mıydı milletimin.Oysa ne can verdik biz hürriyete şimdi köle olduk emperyalizme.Adına hüküm/et diyorlar da kim hüküm kim eden belli değil içine.
Zor bulduk dişle tırnakla,aç kaldık bir tas şekersiz üzüm hoşafıydı derman.Şimdi kemikleri sızlamaz mı yerde yatan canların.Ya hala bir avuç çeteciye verdiğimiz kurbanların.
Ata'm kaldır başını bir bak göğümüze.Bayrağa simgelenen ay ve yıldız nerede?Ortalığı duman bürümüş en kokuşmuşundan ve kendi etimizi yer olmuşuz gözümüzün aç yanından.Kardeşim salmış kendini dağlarımıza,oysa ''o dağ bizim dağımızdır,gitmesekte gelmesekte''.Kuvay-i Milliye olmuştuk el birliğinde,Antep'te gazi,Maraş'ta kahraman ve Urfa'da şan almıştık yürek gücümüzle.Mertlik bozulmuş Ata'm...Biz kardeşimize kıyıyoruz kendi ellerimizle.
Bir Türk dünyaya bedeldi de,peki şimdi bu ülke üstünde al bayarak altında yaşayan canlar Türk değil miyiz?Hani neredesiniz,duyulmuyor sesiniz?Meydanlarda haykırmak değil *sus ma,sustukça sıra sana gelecek* nidalarıyla.El ele gönül gönüle direnmek tüm yanlışlara.
Dememiş miydi Atatürk-dahili ve harici bedhahların olacaktır-diye.Ulu önder nasılda gördü bu günlerimizi değil mi?Önder di ön görüsü yüksekti.Ya biz?Bu kadar mı aciziz.SUSTUM...
Değerli arkadaşım sayfanı çok meşgul ettiğim için özür dilerim ama gel de gör dememek eldemi Ata'ya.
Kutlu/yorum...
ARZUUU tarafından 8/30/2008 12:56:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir'ime yaptığınız bu güzel yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim adeta şiirimi tamamlar nitelikteydi yazdığınız tüm detaylara katılmamak mümkün değil.saygılarımla
Bu güzel ülkemin son er’leriyiz İnancımız tam ,korku bilmeyiz Gerekirse uğurda can da veririz Bizlerde koruyamazsak bağışla Ata’m...
---------------------------------------------- Güzel yazdınız.Hemde çok güzel. Hele hele adreste ATATÜRK olunca daha bir güzelleşti şiir. Saygılar size...
Yobazlar laiklik, hepten din sandı
Yıkmak için cumhuriyeti içten çalıştı
Emanetini koruyamadık bağışla Ata’m...
çok içten ve son derece anlamlıydı...tebriklerimle...