(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİ!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİ!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazan ellerin dert görmesin kardeşim çok güzel bir şiirdi yüreğine diline sağlık yoğunluktan dolayı yeni yazabildim kusuruma bakmayasın selam saygı ve muhabbetle esen kal...
Daha çok gençsin sevgili şair dost, ölmene gerek yok daha yolun başındasın Allah uzun ömürler versin, kutlarım güzel bir hece şiiri okudum gönül sayfanızdan, umut ve mutluluk bırakıyorm yüreğinize..
ozan bey,şair bey,gene deneme yapmışsınız.iyi de yapıyorsunuz ya, ben ölçülü ölçüsüz aynı tadı alıyorum şiirinden.isyanlara devam:)bu sayfada soran olursa isyan nedenini ,benim sayfaya yolla emi,baya okuyan varmış seni:)
Simsiyah karanlık,tüm yazgılarım Hepsine bir silgi,çekesim geldi Kazıp en tenhaya,kendi mezarım Ölmeden içine,giresim geldi
Şiirinizi ikinci kez okuyorum ilk okuduğumda netten düştüm ve bir türlü nete bağlanamadım şimdi de yoğun geçen haftasınu trafiğimden şiirinize ancak yorum getirebildim dost kusuruma bakmayın şiiriniz harikuladeydi tebrikler saygımla...
Simsiyah karanlık,tüm yazgılarım Hepsine bir silgi,çekesim geldi Kazıp en tenhaya,kendi mezarım Ölmeden içine,giresim geldi _______________ Anılara ne kadar silgi çekilsede görünmez bir manyetik alanda hep kalır ve canlanır Anılar. Ölmeden mezara giren çok, Ama neden girdiğini soran yok... Tebrikler Genç şair Arkadaşım.. Tebrikler...
Simsiyah karanlık,tüm yazgılarım Hepsine bir silgi,çekesim geldi Kazıp en tenhaya,kendi mezarım Ölmeden içine,giresim geldi BAK CAN YÜREĞİNİ ÖPESİM GELDİ AMA KIZDIM BİLİYORMUSUN KIZIP EN TENHAYA KENDİ MEZARIM DERKEN KIZDIM DAHA YAŞ KAÇ CAN ŞİMDİ MEZARDAN FALAN DEĞİLDE DÜĞÜN DERNEKTEN BAHSETSEYDİNOLURMU BİZİM GİBİ YAŞLANDINMI CAN ÖPÜYORUM HARİKA YAZIYORSUN AMA BU KADAR HÜZÜNLÜ YAZMANI TAVSİYE ETMİYORUM ŞİMDİLİK NEŞELİ BİŞEYLER YAZ DİYECEĞİM AMA ACILAR HÜZÜN YAZDIRIR DİYECEKSİN HAKLI OLARAK YİNEDE KIZAMİYORUM O YÜREĞİ ÖPÜYORUM EN İÇTEN DUYGULARIMLA HARİKASIN HARİKA YAZIYORSUN YÜREĞİNE SAĞLIK CAN DEVAM
GEZGİN artık senin siirlerine söylencek laf yok sadece kalemin susmasın hep böyle sitem doluda olsa güzel dizeler yazman dilegiyle ...... sevgi ve saygılarımlaa yürekten tebrik ederim.....saglıcaklaa
küçük_abla tarafından 8/30/2008 10:54:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmem neden sürekli sitem dolu dizeler yazarım. Ama ayıptır söylemesi,galiba cilveli hayattandır. En kısa zamanda eğlenceli bir şiir yazmak ümidiyle. Teşekkürler yorumuna...
Simsiyah karanlık,tüm yazgılarım Hepsine bir silgi,çekesim geldi Kazıp en tenhaya,kendi mezarım Ölmeden içine,giresim geldi
yüreğine sağlık dost kalem. çok güzl yazmışsın hasretini ,hayalini bırakıp umutlarımızı alıp götürüyorlar hayat o kadar çekilmez oluyorki insan ölümü özlüyor. sözlerin şahının keşke olduğu bir yer insana acı veriyor susulmuşlar yürekte kalmışlar ve bir ömür boyuca omuzlara yüklenen hasretler en kısa cümleyle insanın MURADININ GÖZÜNDE KALMASI. Yarınlarda umutlarının solmaması dileğiyle saygı ve sevgiler sunuyor öz gönülden kutluyorum
Gardaş duygularını mertçe dışa vurman içindeki aşk ateşine sanırım bir deva olur.İçinden ne geliyorsa kaleminle dök.O kalemine kurban olam.Dost şaire saygı ve selam!..
insan kendinden bir şeyler anlatırken zorlanır biraz. başından geçenleri yaşağı hisserttiği şeyleri ifade etmek zor olu ama sen çok güzel anlatmışsın bak gördün mü ne güzel olmuş))) yüreğine sağlık...
İlkin söyeleme gereği duyduğum bir şey var kardeşim. Durakların arasına koyduğun virgülleri kaldırmalısın. Çünkü cümlenin normal akışı içerisinde duraklarda hece şiirinin kendiliğinden oluşuveren bir melodisi vardır. Bu saklı iç ses kendini virgülsiz de belli eder. Öyle ki Türkçe'nin kurallarına da aykırı olduğunu söyleyebiliriz virgüllerin. Nacizane fikrim böyledir. Şiire geçelim istersen. Bu arada şiire geçmeden önce şunu söylemek istiyorum "sert eleştiri yaz" demişsin. Sert deyince korktum açıkcası!
* Çapraz kafiyeyle şiirin kafiye örgüsünü kurgulaman şiirin melodisine gerçekten de yakışmış. İlk çaprazda iyi bir çapraz kafiye atmışsın. İkinci mısrayla başlayan ikinci çaprazda ise redifle yetinmen şiirin bu mısraının sesini biraz zayıf kılmış. "katasım geldi" "yatasım geldi" "çatasım geldi" gibi bir zengin kafiye ile çaprazlasaydın inan ki şiirin haykıracaktı. Bir de bu güzel şiire adını veren redif kafiyenin ardında taht kuracaktı.
*"beyazım" ve "avazım" gerçekten süper bir kafiye olmuş tebrik ederim kardeşim. Lakin ikinci çaprazda yine ilk kıtada olduğu gibi bir eksiklik var ama bu eksiklikler bir sonraki kıtada da görüleceği üzere telafi edilemeyecek hatalar değil.
* İlk ve ikinci kıtadaki gibi ikinci çaprazda kafiyesiz redifle yetinilmiş.
Simsiyah karanlık,tüm yazgılarım Hepsine bir silgi,çekesim geldi Kazıp en tenhaya,kendi mezarım Ölmeden içine,giresim geldi
* Şiirin final dörtlüğünde mükemmel bir bitirişle şiiri bütünlemişsin. Ustalıkla yapılabilecek bu estetik mezara girişin ölümden çok seni arşa çıkarmayı başarmış. Kelimeleri güzel kurgulayıp oynamışsın. Tebrik ederim ve şunu söylemek isterim sana ki diğer yorum yaptığım şiirden çok yukarıda bir şiir okudum bu akşam. Sana can-i gönülden şükranlarımı sunarım. Çünkü istekli bir şekilde benden eleşitiri isteyip beni utandırdın. Şiirini okuyunca beni 3-5 şiir sonra usta şairlerin çizgisinde bir hece şiiri okuyabilecek olmanın heyecanı sardı.
Önder
BüyükDoğu tarafından 8/30/2008 12:15:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili kardeşimbir atölyenin içinde kalemimizi eğitmenin çabası içerisindeyiz. Bu uğurda eleştirilere ve tavsiyelere çok ihtiyacımız var.Hele hele yaptığın eleşiriler gibi yapıcı olan eleştirilere.
Sakın korkun olmasın.Beni dilediğin gibi eleştirip,yargılayabilirsin.Yoğurt misali de üflemene gerek yok yani.Sonraki şiirime yorumunu muhakkak ama muhakkak bekliyorum.
Şimdilik sevgi ve saygılarımı bırakıyorum sana.Var ol kardeşim...
Az evvel dinledim. Teknik yetersizlikler var ama şiirin kalitesi ve şairince okunurkenki heyecan ve hissettirilen coşku birikimi sonrası alkışlamak lazım ve övgüye değer...