Aşka dair ne söylemek gerek bilemiyorum ve öyleki o
üç harfli denklemi çözemiyorum.Çözmeğe çalıştıkça
daha da karmaşık bir hal alıyor.Beni daha da içine çekiyor.
gezgin...
ah Sahire ah... senin dudaklarına ayan gerçekler benim dudaklarımdan sürgündü eşkıyalar diyarına nutuklar çekiyordun gönlümün meydanlarında vaatler veriyordun duygularıma her şeyim olacaktı, sen varken yanımda oysa ben gözlerinden kaçırıyordum sözlerimi gözlerinden kaçırabildiğim sözleri tükettik seninle, bir mirasyedi edasıyla sözlerin bittiği yerde ellerimizle konuştuk,karaborsa alemde ben,bir bilet için yıllarca kuyruk beklerken sen,elindeki biletleri yırtıyordun;hoyratça mahşer yeriydi avuçların parmakların zabıtaydı yakaladığına, kurşun sıkıyordun avuçlarında simsiyah bakışlarınla ve durdun sonra seninle birlikte durdu zaman dindi avuçlarındaki hengame sen oldun, avuçlarındaki savaşta kazanan elindeki son bilete bakıp götürdün kanlı parmağını dudaklarına sus dedin,konuşma konuşma,dilindeki kemer acıtsa da oysa hissettiğim acının tarifi yoktu,Sahire kelmelerim boğuluyordu boğazımda leş kokuyordu nefesim,bilet kuyruklarında ve sen Sahire sen sen hiçliğin ortasında sen her şeyin farkında ah sen Sahire, ah sen
dudaklarının üzerinde sözlerinle buz tutan kanlı parmağını üzerime doğrulttun aniden irkildim bakışınla,belkide korktum sen ise seslendin bana/küstah bir edayla elindeki bileti gösterip bu son bilet, dedin haydi gel de al,ama ama ben daha, bir adım bile atamadan kavrayıp biletin belini ikiye ayırdın kağıttan bedenini sen ne yaptın, Sahire sen ne yaptın? elindeki son bileti hem de benim biletimi avuçlarında, paramparça ettin beni bu karaborsa alemde ömür boyu yaşamağa mahkum ettin ah Sahire ah
elindeki son biletle beraber yırttığın hayallerimden sonra üç buçuk atıyor aşkın nabzı çatlak damarlarımda kangren olmuş gibi duygularım kesip atmam lazım körelmiş uçlarını komaya girmeden önce ve gün ışımadan,gün ağarmadan gütmem lazım zihnimdeki kağnıları meçhul şehirlerin,aydınlık sokaklarına oysa şimdi, kalp hastası gibiyim karaborsa sokaklarda hiç bir doktor ameliyat etmiyor kalbimi ve hiç bir ilaç deva değil yarama afyonlarla idare ediyorum,bu şehrin sokaklarında korkuyorum Sahire, korkuyorum korkuyorum,yığılacağım bir köşe başında bedenim ıslanacak soğuk kaldırımların tuzlu gözyaşlarıyla korkuyorum tutan olmayacak kalpsiz bedenime bir mezarım bile olmayacak belki de...
Sahire; Arapların kullandığı bir bayan ismi olup; büyüleyici güzel,büyücü ve uykusuz anlamılarına gelmektedir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİRE!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİRE!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dudaklarının üzerinde sözlerinle buz tutan kanlı parmağını üzerime doğrulttun aniden irkildim bakışınla,belkide korktum sen ise seslendin bana/küstah bir edayla elindeki bileti gösterip bu son bilet, dedin haydi gel de al,ama ama ben daha, bir adım bile atamadan kavrayıp biletin belini ikiye ayırdın kağıttan bedenini sen ne yaptın, Sahire sen ne yaptın? elindeki son bileti hem de benim biletimi avuçlarında, paramparça ettin beni bu karaborsa alemde ömür boyu yaşamağa mahkum ettin ah Sahire ah
Harika bir şiirdi. Ahhhh Saireler akıllarını başlarına toplayabilse... Yüreğiniz üşümesin değerli kardeşim. Bugünkü şiirimde payınız var. Okumak ister misiniz?
oysa ben gözlerinden kaçırıyordum sözlerimi gözlerinden kaçırabildiğim sözleri tükettik seninle, bir mirasyedi edasıyla sözlerin bittiği yerde ellerimizle konuştuk,karaborsa alemde ben,bir bilet için yıllarca kuyruk beklerken sen,elindeki biletleri yırtıyordun;hoyratça mahşer yeriydi avuçların parmakların zabıtaydı yakaladığına, kurşun sıkıyordun avuçlarında simsiyah bakışlarınla ve durdun sonra seninle birlikte durdu zaman dindi avuçlarındaki hengame sen oldun, avuçlarındaki savaşta kazanan elindeki son bilete bakıp götürdün kanlı parmağını dudaklarına sus dedin,konuşma konuşma,dilindeki kemer acıtsa da KURGUDA OLSA BIR YASANMIŞLIĞIN HİKAYESIYDİ SANKİ..UZUNLUĞU YILDIRSADA İLK BAKIŞTA ,SIKICILIĞI ANLAM BÜTÜNLÜĞÜ İÇİNDE YOK OLAN DİZELERDİ..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.
ve hiç bir ilaç deva değil yarama afyonlarla idare ediyorum,bu şehrin sokaklarında korkuyorum Sahire, korkuyorum korkuyorum,yığılacağım bir köşe başında bedenim ıslanacak soğuk kaldırımların tuzlu gözyaşlarıyla korkuyorum tutan olmayacak kalpsiz bedenime bir mezarım bile olmayacak belki de...
Sevgili kardeşim, şiirlerin bana umudu, korkuyu, hüzünü ve aşkı her kelimesinde yaşatıyor ve bilinmeliklerin içinde sorgulamalara itiyor.
Neden ve niçinlerini soruyorum kendime senin kendine sorduğum gibi ama cevapları hep yarım kalıyor belli bir yerde.
elindeki son biletle beraber yırttığın hayallerimden sonra üç buçuk atıyor aşkın nabzı çatlak damarlarımda kangren olmuş gibi duygularım kesip atmam lazım körelmiş uçlarını komaya girmeden önce ve gün ışımadan,gün ağarmadan gütmem lazım zihnimdeki kağnıları meçhul şehirlerin,aydınlık sokaklarına oysa şimdi, kalp hastası gibiyim karaborsa sokaklarda
tebrikler mehmet kardeş yine harikalar yaratmışsın, ben kendimi ifade edeni buldum ve aldım işte yukarda bu benimi anlatıyor ne, vallahi aynen öyle
yazan kalemin daim olsun... tabii ki bunları kaleme akıtan duygularında sevgilerimle mehmet kardeş,
gözlerinden kaçırıyordum sözlerimi gözlerinden kaçırabildiğim sözleri tükettik seninle, bir mirasyedi edasıyla sözlerin bittiği yerde ellerimizle konuştuk,karaborsa alemde ben,bir bilet için yıllarca kuyruk beklerken sen,elindeki biletleri yırtıyordun;hoyratça mahşer yeriydi avuçların parmakların zabıtaydı ********************************************** Hayattan , yaşanmışlıktan kesitti. Eriti içimi . Burdu. Film gibi izledim. Gerçek miydi, belki evet belki değildi. Amma ben ürperdim. Teşekkürlerimi bu denli etkilediğin için de, yüreğini tebrik ediyorum efendim. Saygıyla...
korkuyorum,yığılacağım bir köşe başında bedenim ıslanacak soğuk kaldırımların tuzlu gözyaşlarıyla korkuyorum tutan olmayacak kalpsiz bedenime bir mezarım bile olmayacak belki de...
Aşkın ve aşığın değişmez kaderi bu galiba... Neylersin...
Baştan sona çok güzel bir çalışma olmuş.. Okumak da, dinlemekte çok keyifliydi...
sevgi yoğun ..emek yoğun.. hüzün yoğun dizelerdi ... şairinin sesinden dinlemek ayrı bir keyifti... kutlarım gönül güzelliklerinizi değerli şair dost... sevgim saygım selamlarımla ...
dudaklarının üzerinde sözlerinle buz tutan kanlı parmağını üzerime doğrulttun aniden irkildim bakışınla,belkide korktum sen ise seslendin bana/küstah bir edayla elindeki bileti gösterip bu son bilet, dedin haydi gel de al,ama ama ben daha, bir adım bile atamadan kavrayıp biletin belini ikiye ayırdın kağıttan bedenini sen ne yaptın, Sahire sen ne yaptın? elindeki son bileti hem de benim biletimi avuçlarında, paramparça ettin beni bu karaborsa alemde ömür boyu yaşamağa mahkum ettin ah Sahire ah ******************************************* Değerli kardeşim yine emeklerin boşa gitmemiş güzel bir şiir meydana getirmişsin. Şiir okumanın hazzına vardım. Yazan ellerini,yazdıran yüreğini ve seslendiren dilini kutluyorum. Selamlar..
dudaklarının üzerinde sözlerinle buz tutan kanlı parmağını üzerime doğrulttun aniden irkildim bakışınla,belkide korktum sen ise seslendin bana/küstah bir edayla elindeki bileti gösterip bu son bilet, dedin haydi gel de al,ama ama ben daha, bir adım bile atamadan kavrayıp biletin belini ikiye ayırdın kağıttan bedenini sen ne yaptın, Sahire sen ne yaptın? elindeki son bileti hem de benim biletimi avuçlarında, paramparça ettin beni bu karaborsa alemde ömür boyu yaşamağa mahkum ettin ah Sahire ah ******************************************* Değerli kardeşim yine emeklerin boşa gitmemiş güzel bir şiir meydana getirmişsin. Şiir okumanın hazzına vardım. Yazan ellerini,yazdıran yüreğini ve seslendiren dilini kutluyorum. Selamlar..
Evet yine geç saatte ama dingin kafa ile okununca farklı tabiki. Aşk hayatımızın gidişatını , rotasını alt üst eden , bütün sorunların , çektiklerimizin baş müsebbibi.
elindeki son bileti hem de benim biletimi avuçlarında, paramparça ettin beni bu karaborsa alemde ömür boyu yaşamağa mahkum ettin ah Sahire ah ======================== Sahire için yazılan şiir çok mükemmeldi.Hele kendi sesinizden büyük bir hazla dinledim. Yürekten Tebrikler ..
ve hiç bir ilaç deva değil yarama afyonlarla idare ediyorum,bu şehrin sokaklarında korkuyorum Sahire, korkuyorum .....................................................................BU BÖLÜM ÖZENDİRİCİ OLMASI TEHLİKESİ ÇOK FAZLA OLDUĞU İÇİN ÇIKARILMASI GEREKİR ŞİİRDEN YOKSA GENÇLER UYUŞUTURCU MÜPTELASI OLUR.BELKİ SİZ YALNIZCA KURGU YAPTINIZ AMA GERÇEK FARKLI ,ALGILAMA FARKLI...SAYGILAR NEHİR ŞİİRDİ ANLATIM DİLİ AKICIO VE COŞKUN.KUTLARIM.
sahire.. giz dolu bir gözleri ve büyüsünde kendi kendini yakmış bir yürek büyüdükçe büyü gizinde saklı olanlar bile gizli... çok güzeldi sevgili dost yüreğine sağlık
Her yürekte bir bşka yanıyor bu aşkın ateşi. Her yürekte bir başka giriftleşiyor bu denklem. Şiirinizle bu gerçek bir daha dillenmiş nağme nağme gönül telinde. Kalemine sağlık. Tebrikler.
aşkın düşürdüğü acımasız haller dile gelmiş şiirde... söyleyiş harika, dizeler sağlam, ve mükemmel şiir...haz aldım şiirden, kurdela bıraktım sayfayanıza...selam ve hürmetler...
gözlerinden kaçırıyodum sözlerimi gözlerinden kaçırabildiğim sözleri tükettik seninle, bir mirasyedi edasıyla sözlerin bittiği yerde ellerimizle konuştuk,karaborsa alemde ben,bir bilet için yıllarca kuyruk beklerken sen,elindeki biletleri yırtıyordun;hoyratça mahşer yeriydi avuçların parmakların zabıtaydı yakaladığına, kurşun sıkıyordun avuçlarında simsiyah bakışlarınla ve durdun sonra seninle birlikte durdu zaman dindi avuçlarındaki hengame sen oldun, avuçlarındaki savaşta kazanan elindeki son bilete bakıp götürdün kanlı parmağını dudaklarına sus dedin,konuşma
........mısra mısra okudum dinledim. çok doğaldı. aşkın kanunuyok işte. yenilmeden düşmeden olmuyor işte. düşerken bazen dikenlerin üzerinde yuvarlanıyoruz. toz toprak içinde kalıyoruz. ağlıyoruz, bakışlarımızın cevapsız kalmasına. aşk ve sevda dağının eteklerine tutunmak zor sevgili gezgin. elimizde saz dilimizde aşk türküleri söyleye söyleye gidiyoruz. şiirin sağlamdı. zevk aldım. kendi şiirim miş giibi yakın geldi . efkarlandım. yalnızlık çağladı kendi sokaklarımda. şiiirin sardı göz yaşlarımı . emek vermişsin. sağol. robensun kuruz oldum yalnızlık adasında. uzaktan geçen gemilere el salladım.duymadılar. hem sahiptim hem cuma. şu sonbahar mevsimi hüzün diyarı oldu. selamlar. şair.
uzun bir zaman yoktum ve tekrar dost şairlerin arasında olmak gerçekten güzel ve yine sayfanızda güzel bir şiir okudum ve elbette dinledim yüreğin varolsun yürekten kutlarım şiiri ve şairi saygımla.
Aşka dair ne söylemek gerek bilemiyorum ve öyleki o üç harfli denklemi çözemiyorum.Çözmeğe çalıştıkça daha da karmaşık bir hal alıyor.Beni daha da içine çekiyor.
Valla Gezginim kimse çözememiş ki bu denklemi. Çözmeye kalkanlarda dolanmışlar içinde,kör düğüm olmuşlar. Sakın çözmeye kalkma ,ben öyle yapıyorum çünkü. Harika şiirdi. yüreğine sağlık. Sevgiler gönlünüze.
elindeki son biletle beraber yırttığın hayallerimden sonra üç buçuk atıyor aşkın nabzı çatlak damarlarımda kangren olmuş gibi duygularım kesip atmam lazım körelmiş uçlarını komaya girmeden önce ve gün ışımadan,gün ağarmadan gütmem lazım zihnimdeki kağnıları meçhul şehirlerin,aydınlık sokaklarına oysa şimdi, kalp hastası gibiyim karaborsa sokaklarda hiç bir doktor ameliyat etmiyor kalbimi ve hiç bir ilaç deva değil yarama afyonlarla idare ediyorum,bu şehrin sokaklarında korkuyorum Sahire, korkuyorum korkuyorum,yığılacağım bir köşe başında bedenim ıslanacak soğuk kaldırımların tuzlu gözyaşlarıyla korkuyorum tutan olmayacak kalpsiz bedenime bir mezarım bile olmayacak belki de.
bir şiirim yorumlarmısınız