İmlasız... Bir şiir gibi, önce yaslandım! Sonra hep dayandım-dar mısralardaki kelimelere... Bir a oldum sonra ş, biraz da k... Anladım ki, “aşk” olmuşum... Size! (sana “sen” demeden önce derdim ya, sadece siz...)
Ne güzel şimdi: sana “sen” diyebilmek... Ve “ biz ” olmak bu mutlulukta; Yani o bizde “ben”de olabilmek...
Belki benim böyle yazabilmem, Sevebilmem ve özleyebilmem, sizdendir... Ve belki yaprakları sözcüklerden dökülürken, Bu aşkın baharında başkadır seni sevmek... (çok sevdim seni/biraz bekle beni!)
“İmlasız bir kelime gibi yanaştım kıyına, Ne olur kaçırma- çocuksu bakışlarını...”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdim Seni... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdim Seni... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdiye değin sadece yılmaz erdoğan'ı okurdum. kimse zevk vermiyordu başka ama okuyabileceğim ikinci bi şair buldum sanırım. tebrikler yine çok değerli mısralar.kitap çıkartırsan zevkle alıp okuyacağımı bildireyim:))) saygılarımla...
jımezrabota tarafından 8/29/2008 3:46:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
saygılarımla...
jımezrabota tarafından 8/29/2008 3:46:00 PM zamanında düzenlenmiştir.