Bak şimdi, neler yazacağım sana: Ne kolay denize taş atmak, Yaprakları dalından koparmak… Lakin bir o kadar da zor seni anlatmak…
Evet, sen bildiğim her şeyden farklıyken Ne zor seni kendimle bir saymak… En çok aşkla birebir anmak…
Güzelsin, papatya gibi…
“eğer-bugün bunları sana yazmasaydım, En ağır hesapları sorardım, kendime…”
Ve şimdi bundan sonraki yazacaklarımı Seni “sen” olarak görmeyecek yarınlarıma, Yazacağım… Eğer olursa böyle bir yarın!
Öyle bir aşk ki… Düşümden süzülünce, kanıma karışır gibi, Sanki hayata aşk için çağrılmış gibi…
Ve her baharda papatya yetişir gibi, âşıklara; “seviyor” demek gibi bir şey işte… Lakin bir o kadar da zor seni anlatmak…
Ama ne kadar şiir yazılsa da, Mısralardan yüreklere yol olsa da, Ben aşkı sen gördüm, sende gördüm… ( daha ölüm-üm geçti benden…)
Ve sen bana gelmediğin her günün, bir ömür olduğunu, Geldiğin gün “kal” demediğimde, anlayacaksın. Birden öksüz kalacaksın, Şiirlerde; sadece bir nokta gibi…
( ve ben şimdi bunları yazdığım için, Harfleri lanetleyeceğim tüm şairlere…)
Öyle bir aşk ki, Ne mümkün anlatmak… Bunca yıl içimde saklamak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Olmayan Yarınlar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Olmayan Yarınlar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şöyle bir baktım çevreye
keder saldı sözcükler gönlüme
ne olur
ölüm değil canlılık olsun
hayat olsun düşlerde
şimdi ben de gidiyorm sessizce