Hafızamda kalan son görüntünün hayalini bağlıyorum kayan bir yıldızın kuyruğuna akışı çokça ağır bir zamanda hibe ediyorum cennetine cehennem gibi yüreğimi.
Zamanın tik-taklarına dönence oluyor kör bir iklim sözlere çarpmadan damlıyor nihavent damlalar akrebin içinde çoğalıyor dar sokaklar Ve hiç bir sokağına sığmıyor yüreğine takılan adımlarım menzilin uzak, vuslatın uzak... Mecalsiz titriyorum bu gün babam. tutuşturuyor özlemleri heybemdeki kır çiçekleri. kocaman bir kadın geçiyor küçük bir kızın dişleri arasından.
İnce bir yosun kokusu sızıyor mavi denizinden gözlerinin dinlenmeye en çok ihtiyaç duyduğu an şimdi kelimelerin çuval dolusu hıçkırık gizleniyor boğazıma zehirli bir ok yemiş gibi içimdeki yara onca yılın suskunluğu sancıyor dudaklarımda.
Şişthhh....
Hoşça kal demiyorum içimdesin her yeni doğan günde (Parantez içinde) özel bir çocuk oldum hep sayende sevgiyle doluysam gurur duymalısın eserinle kırılsam da, üzülsem de bağrı yanık laleleri sıkıca tuttum avuçlarımda.
Canım babam teşekkür ederim insanı sevdiren, insan yüreğine Eyvallah gün sıcağı ellerine kapat gözlerimi açtığımda seni göreyim kesreti geçip vahdete ereyim ve Sen’li an(ı)larımı deste deste dereyim. Yırtılmış bir tül gibi savrulmadan zaman yatayım sözlerinin içine yerden umudumu keseyim..!
Ferdaca
Öncelikle Babamı rahmetle anıyor ebediyete göçen tüm babaların mekanları cennet olsun ışıkla uyusunlar diyorum. Defterde bulunan tüm babaların, baba adaylarının babalar gününü kutluyor saygılarımı sunuyorum. Babalar sırtımızı yasladığımız koca çınarlarımız iyi ki varsınız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi ki Benim Babamdın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi ki Benim Babamdın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık kutlarım canı gönülden bu güzel şiiri ve sizi Babanıza Allah dan sonsuz rahmet diliyorum mekanı cennet olsun inşallah ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi mürekkebiniz bitimsiz her şey gönlünüzce olsun iyi günler Ankara'dan sonsuz saygılarımla...
Nasılda yakar, tüm yürekleri Vuruyor solumdan, baba özlemi Taç yapsan başına tüm çiçekleri Tutuyor elimden, baba özlemi......Aşık Lüzumsuz
Merhaba değerli kalem Güzel vede demini almış bir eser Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız vede riyasız Nice şiirlere yelken açman dileğiyle Şiirle kal, sevgiyle kal vede hoşça kal
öncelikle güzel duanıza amin diyorum. baba sevgisinin göklere eriştirdiği şiiriniz duygu yönünden duvarları zorlayan nitelikteydi. yine de babalar gününüzü kutluyorum rahmet-i rahmana kavuşmuş olsa da... tebrikler ve saygılarımla...
Babanın gölgesi yeter kuşkusuz Yine, her evladın baba sevgisi vardır şüphesiz Ne ki, baba kız kulvarı kanımca daha duygusal, dokunaklı terennümlere açılır ekseri Prenses olmak için prense ihtiyaç duymaz kızlar, kadınlar genelde, onlar zaten kralın kızıdır çünkü
Nihayet Ferda ca atan yüreğe selam olsun Babanıza rahmet dilerim Selam ve saygılarımla.
Amin Levent hocam.. Babam bize hem anne hem babaydı..Annem rahatsız olduğu için. Çok fedakar çok düzgün hak yemeyen ve her şeyi bana öğreten büyük değerdi..Beni prensesten çok erkek gibi yetiştirdi.
Kadınlar güçlü olmalı derdi. Hiç kimseye ihtiyaç duymamalı. Ne kadar haklıydı..
Şimdi onun sayesinde güzel bir yaşamım var mihnetle her kuran okuduğumda gülümseyen yüzünü hissediyorum.