Gülümsemeniz sekizinci mucizedir, önceki yedi mucizeye gelince, hepsi sizsiniz. "❤"
Bak zaman ömrü sürüklemede yıldızlı bir gökyüzü gibi bak suların dibine dökülsün inciler düşüncenin denizinden çoğalsın gülle güneşin sevişmesinde dilmaç olsun ışıksız gözbebeklerine çekip al beklentinin kuyusundan ellerini gizlice zehirle içindeki aylak köpeği canınla tart gülüşlerini Sen bir dağ gülüsün yürü bir demet geçmişinle mevsimlere hep ayraç içinde olsun gülüşün bütün devrimlerin gizli öznesinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜMSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜMSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülümsemek, gülümsemek. Keşke her zaman gülümseyebilsek. Ama insanın fıtratı her zorluğa her acıya alışabiliyor bazen zor olsa da. Şiire ve şaireye tebrik ve selamlarımla.
Değerli şairim sayfanızda güzel eserlerinizden birini beğeniyle okudum anlamı ve içeriği kurgusuyla bu güzel eseri yazan kalemi kutlarım kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Tebessüm sadakadır derler. Neden sadaka? Zenginlik maddiyatla ölçülüyor günümüzde oysa hepimiz fakiriz. Neyin fakiriyiz? Sevmek ve sevilmekte her zaman fakir hissederiz. İşte gülümsemek, tebessüm etmekte bu fakirliğimizi gidermekte. şahsım adına söyleyeyim ki çocuklarım gülümseyip te boynuma sarılıp öpünce bir başka dünyada oluyorum yaşları 20'yi bulsa da:)
Güzel bir konuya değindin Şaire'm... Yüreğinize sağlık, Selam ve duayla...
Eyvallah Şaire'm dinlerim vakit oldukça. Zamanın azlığından elimden geldiğince burada olmaya çalışıyorum. O nedenle şiirlere geç kalmışlığım oluyor bazen yorum yazamıyorum affola. Şarkılardan ziyade zamanı burada geçirmek daha hoş kısacası...
Evet şiirinizle sadakamızı aldık var olunuz. Selam ve saygılarımla...
Çok gülümseyen biri olarak son günlerde pek gülemediğimi hissettim. Bir şiir yazayım dedim..Çok sadaka dağıtmış olmak güzel..:)
Çocuklarınız ile hep gülün inş..Allah ağlatmasın..Ailenize de sevgiler sunuyorum hocam.
Bu arada şarkıyı söyleyen ''Erdal Bayrakoğlu'' şahane Karadeniz şarkıları söylüyor. Bu akşam bayağı dinledim tavsiye ederim. Bariton ses uzun zamandır dinlememiştim.
selamlarımla.