(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHTAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHTAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR DEĞİL BİR DESTAN... Nazire yazanları da kutluyorum yürekten lakin bu şiire nazire yazmak hiç te kolay değil. tek kelimeyle muhteşem bir şiir. bugün sayfama yeni girebildim, işlerimin yoğunluğu ve 75 yaşında bu delikanlının göz kapakları yere sarkar halde... şair çok güçlü, şiir o tezgahın ürünü ne yazsam zait...sonsuz selam ve saygılarımı iletiyorum... İYİ Kİ VARSINIZ...ALLAH RAZI OLSUN EFENDİM.
Halil Şakir Hocamın her yorumunun gönül güzelliğine ve mübalağa sanatına örnek nitelikte olduğunu bildiğimden, nefsimizin telkinleri ayağımızı yerden kesemiyor çok şükür.
Seneler içinde sitelerde kalemler o kadar güzel gelişmiş ki, her kalemin gıpta edebileceği çok sayıda şiir görebiliyoruz.
"...işlerimin yoğunluğu ve 75 yaşında bu delikanlının göz kapakları yere sarkar halde..."
Kaliteden ödün vermeden bu kadar sık paylaşımda bulunabilen bir delikanlı yaşlılıktan söz ederse gencim diyenler kalemini kırar Halil Şakir Hocam. 😃
Bizlerden nasihat olsun sizlere Eyvallah etmedik edepsizlere Ürkeklik korkaklık uymaz bizlere Savaşın ilmini derinden aldık...........Şentürk Dursun
Bu kadar güzel bir şiire ne kadar ayak uydurabildik tartışılır. Ama en azından değerli abimizin duygularına eşlik etme şerefini tattık. Çok güzel hocam. Yorumlara baktım da eleştiri de eleştiri gibi yapılmalı tabii ki. Sizin gibi birini bile çileden çıkarmışlar. Siz bildiğiniz gibi yazın bir okuyalım hocam. Kaleminiz yüreğiniz var olsun. Günümün şiiri. Selam ve hürmetle.
Şentürk Dursun tarafından 6/10/2022 8:02:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Günler aylar sonra sırf şiir eklemek için deftere gir , aynı gün içinde biri sabah biri akşam vakti olmak üzere iki adet Mecit abi Şah/eseri oku. Yorum yaparken zorlanıyorum, Bi dörtlük bıraksam olmaz mi abi diye içinden geçir ve -Olur bence- de dedim kendime:
Hele bak tarihe, geçmişe, ize... Anlatsın destanlar dillenip size. Şehadet şerbeti sunulur bize Müjdeyi canandan, Yaren'den aldık!
Yaren 2. Kızımın adi bu arada abi, iki anlamda kullandım.
Şiire ve kaleminize sonsuz tebriklerimle.
Bir de akşam selamımız olsun.
Saygılarımla Mecit abi.
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 6/10/2022 5:44:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Amin abi. Perşembe geceleri genelde sabahlıyorum. Uykusuzluğuma bağışlayın. Normalde 11 hece bende hızlı kaliptir ama ne olduysa ikinci okuduğumda eksik gibi hissettim. Sonra ilkin doğru çıktığını algılayınca yeniden düzenlenme yaptım. Malum akilli tel ve benimki akıllı tel akılsızlıği oldu .
Çok değerli ağabeyim aslında başka yorumun altında başka şeyler yazacaktım ama sırf size saygısızlık olmaması için kendimi zor tuttum sakın ha şiirinizi pasiflemeyin...
Sizin kaleminiz susmasın ki bizler de ardınızdan inşallah size layık olacak şekilde açtığınız bu yolda ilerleyebilelim kalbiniz yüreğiniz kaleminiz var olsun daim olsun...
Millî duyguları coşturan, onurlandıran, gurur verici harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Bu muhteşem eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Unutturmam asla, şehit yatanı Atan Atatürk'tür, tanı Ata'nı Velhasılı kelam, biz bu vatanı Türk de kimdir diye, sorandan aldık...............Aşık LÜZUMSUZ
Merhaba değerli şairim, değerli kalem Güzeldi dizeler Bizde okuduk, kutladık ve alkışladık yazdıran yüreği Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin mükemmel ve benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal ve de hoşça kal
Uyanık durmalıyız.
Kaleminiz daim olsun Mecit Bey Kardeşim.
Muhabbetle...