İki dağ arasında kaldım Geçit vermiyor karlı dağlar Aşk ateşi yüreğime düştü düşeli Seyyah olup yollara düştüm Yoluma çıkan dervişlerle Hasbahal eder, derdime çare ararım!
Kor ateş yakar yüreğimi Gönül ise ferman dinlemez Gönül pare pare yara olsa da Vazgeçmem geçemem aşktan! Allahtan gelen derde de dermana da Boynum kıldan ince ey yar..!
Her gece vuslata ermek için, Uykusuz geceler yoldaşım oldu Yokmu çaresi bilmem, bilemem! İçim yansa da sabredip " İmtihanım" diyip sukut ediyorum Ben bu aşka düştüm düşeli..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA DÜŞTÜM DÜŞELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA DÜŞTÜM DÜŞELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kor ateş yakar yüreğimi Gönül ise ferman dinlemez Gönül pare pare yara olsa da Vazgeçmem geçemem aşktan! Allahtan gelen derde de dermana da Boynum kıldan ince ey yar.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı mısralarınızı beğeniyle okudum akıcılığı ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserlerin kaleminizden çıkması temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kor ateş yakar yüreğimi
Gönül ise ferman dinlemez
Gönül pare pare yara olsa da
Vazgeçmem geçemem aşktan!
Allahtan gelen derde de dermana da
Boynum kıldan ince ey yar.
Emeğinize yüreğinize sağlık saygılarımla