Okuduğunuz şiir 11.6.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
İki Çay Getir Be Usta
İKİ ÇAY GETİR BE USTA
En demlisinden iki çay söyle Sonra otur yanı başıma, İki lafın belini kıralım, Kıralım ki Beraber efkarlanıp beraber gülelim Ďertlere deva değil mi? Dostlarla içilen çay be usta!
Çayın şekerlisi değil sekersizi makbul Olsa da biz hem şekerli hem şekersiz içelim İçelim ki Anlayalım dünyanın iyi ve kötü hallerini Anlayalım ki Halel getirmeyelim ne çaya, Ne de ince yapılan muhabbete be usta!
Gönülden akarsa muhabbet çayla Değme keyfine! Gönül ne dostla yapılan muhabbetten Ne de çaydan vazgeçer, İkisi de ruhun gıdasıdır olalım müptela İki çay söyle be usta erisin tüm buzlar Geçelim kendimizden!
Kimileri çay ister gönlünü ısıta, Kimileri kahve ister yalnızlığını gidere, Bilmezler ki çay ikisine de iyi gele! Unutulmasın ki Kahvenin kırk yıl hatırı varsa,. Çayın hakkı bir ömre sığmaz ! O sebepten, Sen bize iki çay getir be usta!
Gönül ne çay ister ne kahve Maksat muhabbet! Ne güzel demiş şair " Gelaydin bir çay içimi, Sen çay dökerdin ben içimi" O yüzden iki çay getir be usta Getir ki Dökelim içimizde ne var ne yoksa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Çay Getir Be Usta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Çay Getir Be Usta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"" Helal getirmeyelim ne çaya, Ne de ince yapılan muhabbete be usta!"" *** Güne düşen şiirde ; bu mısraların mana mesajını anlamakta zorlandım... "halel" dedim... Saygılarımla
Demlimi içersiniz çayınızı çok güzeldi be usta harikasın Çayımı tek şekerli severim şiiri müzikle Mısraları okudum beğeniyle Hem mutlu kalın hemde sevgiyle Selamlıyorum saygı ile
Sayfanızda beğeniyle okuduğum güzel anlamlı akıcı bir dille yazılmış kurgusu mükemmel eserinizi ve yazan yüreği gönülden kutlarım nice güzel eserler yazmanız ve bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı sunar tüm iyiliklerin sizinle olması temennisiyle kalın sağlıcakla