Okuduğunuz şiir 4.2.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
...
Sır saklamayan şiirler
-ı-
Kimseler bilmemeliydi adını. Seni kendime saklamalıydım sadece. Çekilip sessizce bir köşeye Boynumu düşürüp yana Saçından sakalına Parmak uçlarımla sevmeliydim usulca. Şiirlere bile sır vermemeliydim ’Yüzünün yüzüme benzediğini’.
Duyduğum her şarkı seni anımsatmalıydı Ve ben avaz avaz Senin için eşlik etmeliydim, Kendimden geçercesine. Ama kimseler duymamalıydı sesimi.
Seninle uyumalıydım yıldızları sayarken. Sana diye uyanmalıydım her sabah, Çatıda ötüşen martı sesleriyle.
Beğendiğin yana tarayıp, Omuzlarıma senin için düşürmeliydim saçlarımı.
Kahvemi yudumlarken, gözlerinden içmeliydim duymak istediklerimi. Seninle konuşur gibi sohbet etmeliydim Balkona gelen serçelerle. Ama kimselere bahsetmemeliydim Kürek kemiğimden öptüğünü.
Sana diye yolculuğa çıkmalıydım Tüm zorluklara rağmen yorulsam da Takatim kesilse de Bir kaldırım kenarında, Susmalıydım sarılmalarımızı/kavuşmalarımızı.
İçime işlendiğin gibi korumalıydım renklerini Kendime biriktirip Sadece bana çoğaltmalıydım seni. Sandık lekesi olsan bile Gözyaşımla temizlemeliydim Sana olan kıyılarımı. Ama herkeslerden gizlemeliydim anlamını.
-ıı-
Olmadı, yapamadım.
Sığmadın. Taştın Döküldün Yüreğimden Dilimden Kalemimden. Ulu orta Bağıra çağıra Avaz avaz anlattım Seni, beni, sevgimizi.
Şiirlere bile sır vermemeliydim Kendime saklamalıydım seni. Böyle ölmemeliydim şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sır saklamayan şiirler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sır saklamayan şiirler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi bu kadar yaşanmışlığın karşılığında susumak ve satırlardan sır saklamasını istemekk.. Yaşayan yürek mi, yaılan satırlar mı sırları döken dir ? Evet şiirlere dahi sır vermemeli.. Tabi yürek tıka basa dolu sevinci aşkı üzüntüyü taşıyabilir mi ketumluk meselesi :) Çok güzel duygu dolu ve okuyucunun kendinden, en azından benim de kendimden bir çok duyguları bulduğum, okuduğum güzel eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum. Kalemniz daim olsun. İlhamınız bol olsun. Tebrikler, selamlar..
Güne güzel melodiyle başlamak iyi geldi kadın ❤️ bugün her ne kadar güneş olmasa da, arabesklik ruh halimizi silkeledik bol gülücüklü bir gün dileyerek yağmura kucak açtık 🙈
Hep birlikte inşallah Güzel yürekli Hafız'ım benim ❤️
ığmadın. Taştın Döküldün Yüreğimden Dilimden Kalemimden. Ulu orta Bağıra çağıra Avaz avaz anlattım Seni, beni, sevgimizi.
Şiirlere bile sır vermemeliydim Kendime saklamalıydım seni. Böyle ölmemeliydim şimdi.
Bazen bir şiiri çok beğenirsin, defalarca okursun...Bölüm bölüm okursun...Yorum yazmak istersin tıkanır kalırsın...İşte böyle bir şiir...Sır vermiş ser vermemiş ama...
eninle uyumalıydım yıldızları sayarken. Sana diye uyanmalıydım her sabah, Çatıda ötüşen martı sesleriyle.
Beğendiğin yana tarayıp, Omuzlarıma senin için düşürmeliydim saçlarımı.
Kahvemi yudumlarken, gözlerinden içmeliydim duymak istediklerimi. Seninle konuşur gibi sohbet etmeliydim Balkona gelen serçelerle. Ama kimselere bahsetmemeliydim Kürek kemiğimden öptüğünü. Güzel bir şiir. Gerçek bir şiir. Yüreğinize sağlık
Parlak daha parlak ve daha Sen gözlediğini sanırsın O sesizce haykırır Tutamazsın ... Tebrik ederim Beğenerek okudum Başarıların daim olsun Selâm ve saygılarımla
Tekrar teşekkür ederim şairim 🌿 Covid ,tatil , derken son keyif günlerinde fena olmadı hani ☺️ Pazartesi normal hayata dönelim inşallah artık 🙏 Saygımla .
Çektiği çilenin aşığı olur mu insan.. ve bir yara susuzluğunu hançerin, giderir mi ömür boyu.
Paylaşmak istenilen ne çok şey var da, aşktan yana mutlukuktan yana, aklına geliyor da yanına gelmiyor bir türlü insanın.. Yanıbaşında olamıyor hiçbir şey.
Ne kadar sıkı sıkıya sarılsanız da ipliğine hayatın, geriliyor, inceldiği yerden kopuyor sonra.
Sonrası bir hayâl kırıklığı Sonrası acı ve hüzün. Sonrası mevsimine denk geldiği anda bile, baharında tek bir çiçeğin bile açmaması.
Sonrası turuncusu eksik günler Yıldızsız karanlıklar Zevk vermeyen şarkılar..
"Unutma; onu artık unuttum demek, bir kez daha hatırlamaktır aslında" (Can Yücel)
Söz geçirememekti kalbine.. İçine atılıyor da içinden atılmıyor işte.
Evet.. "İki kişinin bildiği sır değildir" Biri şairi Biri de şiiri.
Tebriklerimle Sağlıcakla efendim.
-Ramazan Boran tarafından 2/4/2022 11:21:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sizi severdi çok .. birgün çay içmek istiyorum diye duymuştum ağzından.. şimdi siz ne zaman gelseniz ona yazdığım şiirlere, içim cız ediyor burnumun kemiği sızlıyor geçmiş günleri özlemenin acısıyla.Yüreğinize parmaklarınıza sağlık değerli abi 😔 Saygılar 🌿
Ve bir şiirimde demiştim; Geriye dönüp baktığımda ben ne çok çok senmişim meğerse, ne az ben... Hatta bugün bu şiirimi ekleyecektim biraz dedim serbestlere ara vereyim bir hece ekleyeyim. İşte bu şiirinizi okuduğumda bu sözler nasıl da güzel oturuyor şiirin kucağına... Ve eklediğiniz müzik benim de çok şiirlerime severek eklediğim bir müzik. şiirinizle de harika uyum sağlamış... Tümüyle muhteşem güzelliğe yürek dolusu tebriğimle sevgili ely. Günümün şiiri diyorum ve şiir yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...
Sizi şimdi daha da çok seviyorum can şairem, neden derseniz ben de şiirlere uzunca bir zaman ara verdiğim için döndüğümde çok kalemler bana yabancı geldi o eski tanıdık simalardan uzaktım ve birer birer yok olduklarını gördükçe hem çok üzülüyor insan, hem de çok özlem duyuyorsunuz, yeniden kavuştuğunuzda ise kendinizden bişiler bulduğunuzu hissediyorsunuz mutlu oluyorsunuz. Ben şimdi öyleyim. Kaybettiğimi sandığım o çek sevdiğim değeri yeniden bulduğum için... İyi ki buradasınız ve hala yazıyorsunuz... Sevgilerimle...
"ben ne çok çok senmişim meğerse, ne az ben..." Ne çok ben yine... Bazı yürekler birbirini öyle güzel hissediyor ki , istenildiği kadar saklanilsin, gizlenilsin, araya zaman girsin, bunca kalabalıkta yine buluyor birbirini kucaklıyor... Ve biz çok şanslıyız şair'em ❤️ Öptüm güzel yüreğinizden 🤗😘
Sevgili ely.... Nasıl bir şiir bu böyle kendinden parçalar söküp sevgi kaynağı yapmış gibi. Adamı toprağa ekmiş siteminle sulamış bakışında filizlenmiş yana taradigin saçlarında ağaç olmuş. Ya Sonra Ferdalarda (yarınlarda) sel sularında sürüklenen bir kütük misali köhnemiş yerlerde çürümeye terk etmek gibi..
Ne güzel sevmişsin her satırı muhteşem sevilen kişi kıymet bilmeyen biriyse bas tekmeyi gitsin :)
Duygu yüklü bir şiir yüreğine kalemine sağlık sevgili ely kal sağlıcakla esenlikle saygılarımla.
Parçalarım yıkarım dağlarım Gittiğine pişman ederim :)) Ben öyle bir severim kiiiii Hevesi kursağında kalan 'geçmişi Filtreli tırnaklarını yedirttiğim 'yarını Kendime düşman edecek kadar güzel severim :)
Çıkış yapmıştım araçtayım dayanamadım yazmadan , neyse kaza yaparsam düşman sevinir :)))
el kadardı oysa kocaman nasıl sığardın ki kendisi ederdin nasıl bağlanırdım sustuğumda konuştuğumda sen ölmemiş miydin ben ölmemiş miydim bir şiirken kitaplarda o şarkıda...
(Ölmek kavuşmak ederse)
Ne bileyim işte bazen okuyunca bir şeyler yazılıyor /yorum yap/ çerçeve/sine
Tebrik ederim.
Kaleminize ve yüreğinize sağlık.
Saygı ve selamlar.