(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar Sonra O gün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar Sonra O gün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesine duygusal bir aşk hikâyesini su gibi akıp giden bir gönül sesinin etkin kaleminden okuyup da dalıp gitmemek elde değil. Çok ama çok güzeldi Yüreğiniz var olsun hocam. Saygılarımla hoşçakalın.
Eserde yorum da harika Saygı değer Şairim. Kaleminize Nefesinize sağlık. Yüreğiniz incinmesin Tebrik ederim. Selâm ve Dua ile. Sağlıklı bir yaşam dilerim.
Büyük haz duyarak okuyup keyifle dinlediğim, aşka hasrete dair her yönüyle takdire şayan oldukca etkileyici şiir ve aynı güzellikteki yorumunuza, verdiğiniz emekleri gönülden kutluyorum Öğretmenim..Sağlıcakla kalın..
her zamanki gibi Çok güzeldi,çok acıklıydı, en büyük şairsin,on parmağın da on hüner olansın, sevda ve özlem vardı, öğütler ve Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Can toprağımın kadife sesinden ve değerli kaleminden sevdaya dair harika bir şiir daha dinledim ve okudum. çok güzeldi... Yürek sesinize gönül dolusu tebriklerimle can. Gül yüreğinize sevgilerimle...
her zamanki gibi Çok güzeldi,çok acıklıydı, en büyük şarsin,on parmağın da on hüner olansın, sevda ve özlem vardı, öğütler ve Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Beğeniyle okudum.
Nice güzel şiirlere diyerek,
Şaire Arkadaşımı canı gönülden kutluyor esenlikler diliyorum.