Vururken sensizliğin sahiline Hüzzam dalgaları Sen Önce hakim oldun verdin hükmünü Sonra cellat oldun çektin epimi Bense dağlamak istedim çoğalan öfkemi Şahlanan ateşin harında Vurulunca düşlerim yemyeşil baharında Bulutlara dayadığım merdivenle Yetişmek istedim Bir kumrunun kanatlarında Cennete uçan bakışlarıma Ay ışığında gezinirken derbeder hayatlar Kırmak istedim yıkılası gururumu Odun misali Binbir soru takıldı aklıma o sıra Cevaplayamadığım Bilmem kaç harabe şehir gezdim Böyle derbeder Kaç rotasız yolcu gördüm heybesi ayrılık yüklü Yol kenarında,çölün tufanına yakalanmış gibi Yıkık gördüm sevda katarlarını Bilmem hangi kırk harami soydu Dolaşırken sensizliğin caddelerinde Bir sigara daha yaktım Hiç içmediğim halde Vurdum o sıra anılarımın kalbine bir balta Nedense sızlayan yüreğim oldu Sonra ayırdım sensizlik sokağının her köşesini Şurası ilk defa buluştuğumuz yer Burası el ele tutuştuğumuz yer diye Arabesk şarkı misali Ve sonra yanlız kaldım Hınca hınç kalabalıkların arasında Boşuna üfleme küllerime Zaten sensizliğin ortasındayım Sensizlik caddesinde Zaten tutuşturmuş ateş her yerimden Yanıyorum zaten Yanıyorum işte Öyle bir yangın ki bu Dumanım görünüyor millerce öteden Bilmem! Kaç santigratta eriyor duygularım Sensizlik caddesinin ortasında Bilmem! Kaç kilometre öteden duyuluyor çığlıklarım Sensizlik caddesinin ortasında Ateş usul usul sararken tüm bedenimi Rüzgarda savuruyordu közlerimi Bilmem! Hangi ayrılık rüzgarıyla Neresine savruldu kalbimin külleri Sensizlik Sokağı’nın Bilmem! Neresinde kaldı gözlerim Sensizlik Sokağı’nın Ateş küle çevirirken son zerremi Sen Önce benzin oldun tutuşturdun son hücremi Sonra su oldun soğuttun küllerimi Bense Kalbimin şah damarına bir jilet attım Serinlemek için Nedense fışkıran SEN oldun....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİZLİK SOKAĞI!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİZLİK SOKAĞI!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.