(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DAHA!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DAHA!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerinizden birkaçını okudum ve bu şiirde durdum.ben sayfama gelen herkese dönüp,şiirlerini incelemek isterim,dedim fırsat bu fırsat girmişken nete , bakayım:)
şiirime yaptığınız yorumdan dolayı teş.ederim öncelikle.
diğer şiirleriniz de hoş geldi kulağıma ama bu nedense çok farklı geldi.bu hoş değil çok güzeldi.belki yaşanmışlıkların benzerliğinden olabilir ama emin olun çok çok güzeldi...
şiir bazen yapmayacaklarımızı kendimize haykırmaktır...bu şiirde de kendi kendine alt üst olan dönüşler hakim...hayat;beklentiler,yeminler,tutulamayan sözlerin toplamı....güzel şiir...
Geçmişe bir sünger çektim çoktandır Kapattım o defteri açmam bir daha Sanma ki bu halim senin yasındır Kırkını çıkarttım tutmam bir daha
Zalime çıkardın benim adımı Senin gibisini sevmem bir daha Viran eyledin gönül tahtımı Bir hükümran seçmem bir daha
Sanma ki ararım özlerim seni Unuttum ismini anmam bir daha Her gece yalnızlık boğsa da beni Görmem o rüyayı görmem bir daha
Giderken ağladım sanma ardından Sildim gözyaşlarımı dökmem bir daha Kurtuldum artık senin kahrından Sildim hayalini görmem bir daha
Sanma ki o günler döner geriye Giden gün ömürden dönmez bir daha Yeni bir yelken açtım sevgiye Maziyi arayıp anmam bir daha harika bir şiir kardeşim iyiki sayfama gelmişsin ben edebiyatta yeniyim işlerim yoğunluğuyla geç yorum yazıyorum siz saygı degerlere sizi tanıdığıma memnun oldum şiirini ve yüregini saygı ile kutlarım harika şirlerin var selamlarımla
Geçmişe bir sünger çektim çoktandır Kapattım o defteri açmam bir daha Sanma ki bu halim senin yasındır Kırkını çıkarttım tutmam bir daha ===== Geçmiş acı olsada anılarda gizlidir Bir aşkın taraftarı ikilidir bizlidir Yıllar geçsede unutulmaz vardır izlidir Ne kırklar geçer bu ömür yolunda.....
Yürekten Tebrikler Genç şair Arkadaşım... Selamlar Aydından ..
HakanKurtaran tarafından 8/10/2008 3:04:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrikler şair,, iyleşir de yaralar elbet zamanla,önemli olanda alışmaktır yaralardan hatıra kalan nasırlara, yürekler parçalanır çoğu zaman ve yıpranmışlığını bir tek yaşayan bilir,eser ufuklarına yeni bir rüzgar.sabretmek gerek sabırsızca........
Yaralar varki merhem sürdükçe daha da şaha kalkar acıları.Anılar varki dem vurdukça geçmişe korkunç olur sancıları....Yürekler var ki ne kadar lanet okusada o en sevgiliye yinede vazgeçmez ondançYorumunuz için teşekkürler dost kalem.Sağlıcakla....
şiirime yaptığınız yorumdan dolayı teş.ederim öncelikle.
diğer şiirleriniz de hoş geldi kulağıma ama bu nedense çok farklı geldi.bu hoş değil çok güzeldi.belki yaşanmışlıkların benzerliğinden olabilir ama emin olun çok çok güzeldi...
yüreğinize sağlık...
sevgiler;)